افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

عفونت های قارچی نشانه چه چیزی می تواند باشد ۲

1431040693-103072-1

توضیحاتی مختصر در قسمت اول مطالب عفونت های قارچی را در اختیار شما قرار دادیم در این بخش به بررسی عفونت های قارچی نشانه چه چیزی می تواند باشد می پردازیم همراه ما باشید .


۴.عفونت‌های قارچی گاها از مدفوع شما نشأت می‌گیرند
شاید فکر کنید که شوخی باشد. اما دکتر جیسون جیمز، متخصص زنان و رئیس بخش زنان در بیمارستان میامی معتقد است بسیاری از قارچ‌هایی که در راست روده زندگی می‌کنند، به هنگام اجابت مزاج به سمت واژن منتقل شده و باعث شیوع عفونت در این ناحیه می‌شوند. هیچ راهی برای جلوگیری از انتقال قارچ‌ها به واژن وجود ندارد، به گفته دکتر جیمز، شما می‌توانید با مصرف پروبیوتیک و رعایت بهداشت غذایی، احتمال انتقال قارچ‌ها به این ناحیه را کاهش دهید. علاوه‌براین، بهتر است از انجام سکس واژنی پس از سکس مقعدی اجتناب کنید تا خود را در معرض ابتلا به عفونت‌های قارچی واژن قرار ندهید.
۵.مردان نیز ممکن است به این عفونت‌‌ها مبتلا شوند
اگر مردان با زنانی که به عفونت قارچی مبتلا هستند، رابطه جنسی محافظت نشده یا غیر ایمن داشته باشند، ممکن است دچار عفونت شوند. دکتر جیمز در این باره می‌گوید: «خارش، سوزش، قرمزی و بثورات آلت تناسلی، رایج‌ترین علائم عفونت در مردان هستند». با این حال، مردان می‌توانند با مصرف داروهای بدون نسخه‌ای که برای درمان عفونت‌های قارچی استفاده می‌شوند، خود را درمان کنند. در این موارد بهتر است هر دو طرف به درمان خود بپردازند تا احتمال ابتلای مجدد آنها به این عارضه به حداقل برسد. بر روی جعبه این داروها دستورالعمل مشخصی برای مردان وجود ندارد؛ اما توصیه می‌شود که دو بار در روز به مدت ۵ تا ۷ روز از کرم‌های ضد قارچ در نواحی آسیب‌دیده استفاده شود. کنترل رژیم غذایی نیز به شما کمک می‌کند که از ورود قارچ‌های مضر به روده و نواحی دیگر جلوگیری کنید.
۶.عفونت قارچی می‌تواند نشانه‌ای از دیابت باشد
به گزارش کلینیک مایو، زنانی که سطح قند خونشان بالاتر از محدوده مجاز است، بیش از سایر زنان در معرض ابتلا به عفونت‌های قارچی قرار دارند. وقتی که سطح گلوکز خون بالا باشد، قند اضافی احتمال رشد عفونت‌های قارچی را افزایش می‌دهد. پیزارو به زنانی که سالانه سه بار یا بیشتر به عفونت‌های قارچی مبتلا می‌شوند، توصیه می‌کند که به یک پزشک متخصص مراجعه کرده و درباره احتمال ابتلای خود به دیابت مشورت کنند.
۷.دوست‌داران پاستا بیشتر در معرض خطر ابتلا به عفونت‌های قارچی قرار دارند
قارچ‌ها به طور طبیعی در دستگاه گوارش یافت می‌شوند؛ اما تعداد آنها به عادات غذایی شما بستگی دارد. یافته‌های به دست آمده از مطالعات سال ۲۰۱۳ که در ژورنال پلاس وان منتشر شده است، نشان می‌دهند افرادی که زیاد کربوهیدرات می‌خورند، بیشتر از افرادی که پروتئین، اسید‌های آمینه و اسید‌های چرب مصرف می‌کنند، در معرض ابتلا به عفونت‌های قارچی قرار دارند. یافته‌ها نشان می‌دهند که سطح قارچ‌های موجود در بدن شرکت‌کنندگان حاضر در مطالعه بلافاصله پس از خوردن کربوهیدرات افزایش یافته است.

 

پزشکین : عفونت های قارچی نشانه چه چیزی می تواند باشد ۲

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *