افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

طرز تهیه ۵ نوع دمنوش لاغری برای کاهش وزن

  • برای تهیه این دمنوش باید ۲ قاشق چایخوری از ریشه خرد شده این گیاه را در یک لیتر آب سرد ریخته و آن را روی شعله کم بجوشانید. سپس شعله را خاموش کرده و صبر کنید تا به مدت ۱۵ تا ۳۰ دقیقه جوشانده باقی بماند تا دم بکشد. حال آن را صاف کرده و در وعده‌های صبح و ظهر بعد از غذا یک فنجان بنوشید. حداکثر تا مدت ۳ ماه این دوره را ادامه دهید.

 

لاغری و سلامتی یک نیاز طبیعی است، اما همین مسئله برای بسیاری به آرزو تبدیل شده است؛ برای مثال چربی دور شکم که تناسب اندام را بر هم می‌زند و سلامتی را به خطر می‌اندازد، آنقدر سمج و سرسخت است که نه به راحتی آب می‌شود و نه به این سادگی‌ها دست از سرتان برمی‌دارد.
اگر شما هم یک فرد چاق با شکم بزرگ هستید، احتمالاً دنبال راه حلی می‌گردید تا از شر این مهمان مزاحم و حال‌خراب‌کن راحت شوید.
دمنوش‌های لاغری شاید همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید. البته تردیدی نیست که این دمنوش‌ها به تنهایی نمی‌توانند معجزه کنند، ولی نوشیدن دمنوش‌های لاغری به طور مرتب و برای مدت زمانی طولانی تأثیر چشمگیر و غیرقابل انکاری در لاغری شما دارد.
***دمنوش زغال اخته
دمنوش زغال اخته حاوی مقادیر بالایی آنتی اکسیدان است که قند خون را تثبیت کرده و اشتهای شما را برای خوردن غذاهای چرب و شیرین از بین می‌برد. بهتر است هر شب قبل از خواب آن را نوشید، زیرا باعث سوزاندن چربی‌های اضافی بدن می‌شود.
برای تهیه این دمنوش کافی است که آب را داخل ظرف حرارت دهید و بعد به جوش آمدن آن، زغال اخته‌ها را در داخل آب بریزید و پس از ۱۰ دقیقه آن را از صافی رد کنید.
سپس عصاره زغال اخته را به همراه عسل و چوب دارچین و آب لیمو داخل قوری بریزید و بعد از ۱۰ الی ۱۵ دقیقه میل کنید.
***دمنوش جینسینگ
این دمنوش باعث کنترل دیابت و کاهش وزن افراد شده و توانایی سلول‌های بدن برای ذخیره چربی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
برای تهیه این دمنوش باید ۲ قاشق چایخوری از ریشه خرد شده این گیاه را در یک لیتر آب سرد ریخته و آن را روی شعله کم بجوشانید. سپس شعله را خاموش کرده و صبر کنید تا به مدت ۱۵ تا ۳۰ دقیقه جوشانده باقی بماند تا دم بکشد. حال آن را صاف کرده و در وعده‌های صبح و ظهر بعد از غذا یک فنجان بنوشید. حداکثر تا مدت ۳ ماه این دوره را ادامه دهید.
***دمنوش گل رز
چای گل رز دارای غلظت بالایی از آنتی اکسیدان است و مصرف آن به واسطه سم‌زدایی بدن، از سوی بسیاری از کارشناسان توصیه می‌شود.
مصرف این چای بدون استفاده از قند کمک بیشتری به تحریک سوخت و ساز بیشتر چربی‌های بدن می‌کند.
برای طرز تهیه این چای کافی است یک قاشق غذا خوری گل رز را به همراه یک قاشق غذاخوری چای سیاه در یک قوری به همراه آب بریزید و آن را به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه دم کنید.
***دمنوش اولانگ
این دمنوش سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهد و یکی از معجزه‌های لاغری محسوب می‌شود.
برای آماده‌سازی این چای، مانند سایر دمنوش‌ها مقداری از این گیاه را درون یک لیوان مخصوص دمنوش یا یک قوری ریخته و آب ۸۰ تا ۹۰ درجه را به آن اضافه کنید تا دمنوش طی ۵ تا ۶ دقیقه حسابی دم بکشد.
***چای سفید
چای سفید متابولیسم بدن را بالا می‌برد و به سوزاندن کالری در طول روز کمک می‌کند. عصاره‌ چای سفید در واقع باعث مهار سلول‌های چربی و دفع آن‌ها از بدن می‌شود.
برای آماده سازی این دمنوش باید مقداری از چای را به همراه برگ نعناع، آویشن، عسل و چوب دارچین مخلوط کرده و سپس داخل قوری قرار دهید و پس از ۱۵ الی ۲۰ دقیقه می‌توانید آن را میل کنید.

 

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *