افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

طرز تهیه کیک برنجی کره ای

چگونه کیک برنجی درست کنیم؟

طرز تهیه کیک برنجی

fo285

امروز تصمیم داریم یک غذای بسیار خوشمزه را آموزش دهیم.این غذا مخصوص کشور کره میباشد.برای آموزش این غذا ادامه مطلب را مطالعه کنید

مواد اولیه:

برنج هندی ۴ فنجان
بادام هندی ۲۵ گرم
نارگیل مکعبی خرد شده به مقدار لازم
پودر هل تعدادی
شیره قند ۴ فنجان
آب ۴ فنجان

 

طرز تهیه:

برنج را از شب پیش خیس کنیدصبح ، آب آن را خالی کرده و آن را خشک کنیدسپس آن را آسیا کنیدظرفی را برداشته داخل آن آب بریزید و روی اجاق قرار دهید ،‌بعد از ۵ دقیقه به آن بادام هندی آسیاب شده ،‌ نارگیل ، پودر هل و شیره قند اضافه کنید.

وقتی شروع به جوشیدن کرد برنج آسیا شده را به آن اضافه کنیدسپس آن را مخلوط کنید و خواهید دید که کمی نرم می شودسپس گاز را خاموش کنید و بگذارید تا غذا سرد شودبعد کمی روغن یا کره آب کرده در سینی فر ریخته ،‌ آن را پخش کنید و دوباره مخلوط درست کرده را داخل آن بریزیدروی آن روغن بریزید و به مدت ۳۰ دقیقه داخل فر بگذارید.

دستور دوم تهیه کیک برنجی:

موادلازم:

برنج پخته شده ۳ فنجان
تخم مرغ خوب زده شده ۲ عدد
آرد ۳ قاشق غذاخوری
شیر ۲/۱ فنجان
نمک ۱ قاشق غذاخوری
همچنین بخوانید: طرز تهیه کیم چی

طرزتهیه:

تخم مرغ های زده شده را با برنج پخته و خنک شده مخلوط کنید ،‌ سپس آرد و شیر را به آن اضافه کنید . با قاشق آن را در ظرفی که می خواهید داخل فر بگذارید ، بریزید و آن را با یک نان شیرینی فشار داده ،‌ آن را پرس کنید تا به اندازه و ضخامت دلخواه شما برسد . آن را بپزید تا زمانیکه دو طرف آن قهوه ای شود . با کره و شربت به عنوان کیک داغ یا دسر کنار غذا سرو کنید .


امتیاز شما به این دستور پخت

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *