افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

طرز تهیه کوکی شکلاتی

4391_726

امروز قصد داریم یک شیرینی خوشمزه را به شما عزیزان آموزش دهیم امیدوارم که دوست داشته باشید و از خوردن آن لذت ببرید.کودکان این شیرینی را خیلی دوست دارند.

مواد لازم:‌
  •  آرد: ۲۲۵ گرم
  • پودركاكائو: ۲۵ گرم
  • آرد برنج: ۵۰ گرم
  • كره: ۲۵۰ گرم
  • پودرشكر: ۶۰ گرم

روش تهيه:

ابتدا كره و پودرشكر را خوب هم مي‌زنيم تا پف كند. آرد را به همراه پودركاكائو مخلوط كرده ۳بار الك مي‌كنيم و به مواد اضافه مي‌كنيم و تا آخركار با همزن برقي خوب هم مي‌زنيم. وقتي خمير شلي حاصل خواهد شد، به اندازه يك قاشق سوپ‌خوري از خمير برداشته در دست فرم مي‌دهيم و به حالت يك دايره ساده كه كمي خوابيده باشد درمي‌آوريم. شيريني‌ها را داخل سيني چيده روي پنجره وسط فر كه از قبل با دماي ۱۷۰ درجه سانتي‌گراد گرم كرده‌ايم به مدت ۲۰ دقيقه مي‌پزيم. مي‌توانيم كوكي‌هاي پخته شده را براي تزئين داخل شكلات سفيد ذوب شده شناور كرده سپس روي پنجره توري قرار دهيم و پس از اين‌كه شكلات سفيد خودش را گرفت با خطوط نازكي از شكلات تيره آن را تزئين كنيم.


تمام بچه‌ها خوردن تنقلات را دوست دارند. اما پیدا کردن تنقلات سالم برای بچه‌ها واقعا کار راحتی نیست. اگر بتوانید خودتان برای بچه‌ها تنقلات سالم درست کنید، دیگر خیالتان راحت است. درست کردن این بیسکوییت‌های خوشمزه خیلی سخت نیست. آن ها می‌توانند یک میان‌وعده مناسب برای وقت بازی بچه‌ها باشند.


امتیاز شما به این دستور پخت

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *