افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

طرز تهیه کدو با آویشن

کدو با آویشن

کدو با آویشن یک غذای سالم و متفاوت میباشد.کسانی که کدو را دوست دارند بدون شک از این غذا خوششان می آید برای تهیه این غذا با ما همراه باشید

همان طور که می دانید کدو برای افرادی که چربی و قند خون دارند خیلی توصیه می شود که آبپز میل کنند و از آنجایی که غذای آبپز بعد یه مدتی دیگر بی مزه می شود در این جا روش درست کردن کدو با آویشن را بیان می کنیم .

 

مواد لازم : برای ۴ نفر

 روغن زیتون  دو قاشق غذا خوری
 کره بدون نمک  یک قاشق غذاخوری
 پیاز ریز شده  یک چهارم فنجان
 جعفری خرد شده و تازه یک چهارم فنجان
کدو سبز قطعه قطعه شده  ۴۵۰ گرم
آویشن یک قاشق غذاخوری
نمک و فلفل به میزان لازم

این دستور پخت از روی یک دستور پخت قدیمی اقتباس گرفته شده‌‍ است.در آموزش امروز قصد داریم کدوی سرخ‌شده را با کمی کره و روغن زیتون با پیاز، جعفری و آویشن مخلوط کنیم تا یک خروجی فوق العاده خوشمزه، سالم و گیاهی را به دست بیاریم. به علاوه بر خلاف عادت همیشگی خانومهای خانه و آشپزهای حرفه ای میخواهیم سر کدوها را نیز بپزیم، البته باید توجه داشت که مدت پخت نه باید آنقدر زیاد باشد که بافت سر کدوها از بین برود و نه باید آنقدر کم باشد که این بافت کاملا سفت و دست نخورده باقی بماند. در مجموع طبخ و آماده سازی این غذا بین ۲۰ تا ۳۰ دقیقه طول می‌کشد.
سعی کنید قبل از هرگونه عملی، به هنگام خرید از سالم و سفت بودن کدوها مطمئن شوید و مواد اولیه خوبی تهیه کنید.

 

 

fo1774

طرز تهیه :

۱- در یک تابه متوسط روغن زیتون و کره بریزید و با حرارت ملایم آنها را کاملا به حالت مایع شناور درآورید. سپس پیاز و جعفری و نمک را اضافه کنید و تا حدی که نرم شوند به آنها حرارت دهید ولی مواظب باشید به حد سرخ شدن نرسند.

fo1775

۲- حال قطعات خرد شده کدو به همراه سر آنها (در صورت تمایل) را به مخلوط اضافه کرده و به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه طبخ کنید. پس از این مدت میتوانید محصول را با ریختن کمی آویشن خشک شده روی آن سرو کنید.

fo1776


امتیاز شما به این دستور پخت

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *