افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

طرز تهیه کباب دیگی و آموزش پخت کباب دیگی

کباب یکی از شاخص ترین غذاهای سنتی ایرانی در جهان شناخته می شود. کباب دیگی نیز از لذیذ ترین کباب های ایرانی است که دستور پخست و طرز تهیه آن کمی متفاوت تر از سایر کباب ها این مقاله به طرز طرز تهیه کباب دیگی می پردازد.

طرز تهیه کباب دیگی

طرز تهیه کباب دیگی در فر

مطلب آشپزی زیر از سایت فرکافی یکی از راحت ترین کباب های گوشتی را برای علاقه مندان به تغذیه و آشپزی قرار داده است – طرز تهیه کباب دیگی در فر با لیموی تازه و با استفاده از لیموی تازه طعم منحصر بفردی را تجربه کنید.

کباب دیگی را میتوان با دو روش بسیار راحت تهیه نمود و بعبارتی ویژه خانم های کارمند میباشند که نیاز به تهیه یک غذای راحت و سریع دارند و اگر دوست دارید سریعتر غذایتان آماده گردد توصیه می کنیم که این کباب دیگی را در فر تهیه کنید

مواد لازم کباب دیگی در فر :

 گوشت چرخ کرده  ۴۰۰ گرم
 پودر نان خشک  ۲ قاشق سوپخوری
 پیاز رنده شده  یک عدد
سیر   دو حبه
فلفل سیاه،نمک،پودر زیره سبز مقداری
جعفری خرد شده دو قاشق غذاخوری
آب لیموترش یک قاشق چایخوری
آب یک سوم پیمانه
سیب زمینی دو عدد
رب گوجه فرنگی دو قاشق
آب ۱/۲ پیمانه
مرزه برای تزیین مقداری

 

 

طرز تهیه کباب دیگی در فر :

گوشت را با پیاز و سیر و ادویه ها و پودر نان و آب و آب لیمو ترش و جعفری خوب مخلوط می کنیم و حدود ده دقیقه ورز می دهیم. از مواد به اندازه گردو برمی داریم و در دست شکل می دهیم و داخل ظرف فر می چینیم و به مدت نیم ساعت داخل یخچال استراحت می دهیم.

سیب زمینی ها را حلقه می کنیم و روی کباب ها می چینیم تا کاملا پخته شوند.

آب و رب را مخلوط می کنیم و روی کباب و سیب زمینی می ریزیم. روی ظرف را فویل می کشیم به مدت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه با دمای ۱۸۰درجه سانتیگراد می گذاریم بپزد. بعد فویل را برمی داریم و اجازه می دهیم حدود یک ربع دیگر بپزد تا سرخ شود و در آخر یک مقدار مرزه روی کباب ها می ریزیم. نوش جان

 

منبع : http://www.4coffee.ir


امتیاز شما به این دستور پخت

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *