افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

طرز تهیه معجون کاهش وزن آب و خیار

 

طرز تهیه معجون کاهش وزن آب و خیار

20162694346946860a

 

 

طرز تهیه معجون کاهش وزن آب و خیار: محققان تغذیه یک دستاورد دیگری را برای کاهش وزن در اختیار شما می گذارند ، طرز تهیه معجون کاهش وزن آب و خیار که گفته می شود در کاهش وزن موثر است و مغز را نیز خنک نگه می دارد.

آب آشامیدنی به همراه برش های خیار یک نوشیدنی خنک و مغزی است که برای کاهش وزن نیز بسیار مطلوب می باشد.

به گزارش آکاایران نوشیدن مایعات به مقدار کافی، به ویژه آب، به طور کلی برای سلامت بدن ضروری است. اما شما اغلب به دلیل بی مزه بودن آب ساده، به خوردنی هایی با طعم و مزه مطلوب تمایل دارید.

شما به منظور کاهش وزن، بهتر است میزان کالری مصرفی خود را کاهش داده و نوشیدنی خیار را به جای نوشیدنی های شیرین دیگر جایگزین کنید. کالری آب صفر است و یک خیار کمتر از ۵۰ کالری دارد، بنابراین کالری یک لیوان نوشیدنی خیار به مراتب کمتر از یک لیوان نوشیدنی با آب گازدار (۱۵۰ کالری) و یا یک لیوان آب سیب (۱۱۵ کالری) می باشد.

شما همچنین با مصرف این نوشیدنی خانگی اشتهای خود را نیز متعادل می کنید. زیرا هنگامی که شما تشنه هستید، اغلب میل به خوردن غذا دارید. نوشیدن آب و خیار نه تنها موجب آبرسانی بدن می شود، بلکه موجب احساس سیری در بین وعده های غذایی می گردد. به همین دلیل این نوشیدنی در کاهش وزن موثر است.

علاوه بر همه مزایای گفته شده، این نوشیدنی موجب آبرسانی پوست و درمان آکنه نیز می گردد.

طرز تهیه نوشیدنی خیار:

  • یک خیار تازه
  • ۲ لیتر آب
  • ۱ پارچ بزرگ

خیار را با دقت و تمیز بشویید. خیار را با پوست یا بدون آن به برش هایی نازک یا کوچک تقسیم کنید. برش های خیار را در یک پارچ پر از آب تازه بریزید و پارچ را به مدت یک شب یا حداقل چند ساعت در یخچال قرار دهید. شما می توانید این نوشیدنی را با چند برگ نعنا، لیمو ترش یا توت فرنگی نیز مزه دار کنید.

 

پزشکین : طرز تهیه معجون کاهش وزن آب و خیار

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *