افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

طرز تهیه سوپ تره فرنگی

اگر به دنبال یک سوپ متفاوت و در عین حال خوشمزه هستید پیشنهاد میکنم این سوپ را حتما امتحان کنید.معمولا این سوپ را در وعده شام استفاده میکنند.برای آموزش این سوپ ادامه مطلب را مطالعه کنید

مواد لازم : برای ۶ نفر

 

 

 

تره فرنگی ۲ تا ۳ دسته
آرد سفید ۲ قاشق سوپخوری پر
آب گوشت پنج لیوان
زرده تخم مرغ سه تا چهار عدد
خامه ۱۵۰ گرم
کره ۵۰ گرم
آب لیمو ۲/۱ استکان
نمک به مقدار کافی

 

 

طرز تهیه:

 

 

ریشه و برگهای سبز تره فرنگی را جدا می کنیم و قسمت سفید انرا خرد می کنیم و میشوییم و با دوسه لیوان اب و کمی نمک می گذاریم بپزد بعد از پختن تره فرنگی را از صافی یا دستگاه مخصوص رد می کنیم و ارد را به کمی کره سرخ می کنیم و حرارت را ملایم می نمائیم و اب گوشت را بتدریج داخل ارد سرخ شده میریزیم و مرتب بهم می زنیم تا ارد در ابگوشت حل شود انگاه تره فرنگی اماده شده را داخل این مایه می ریزیم و میگذاریم چند جوش بزند و سوپ کمی غلیظ شود و باندازه کافی نمک و فلفل بان می پاشیم بعد زرده تخم های تخم مرغ را خوب میزنیم و با اب لیمو و کمی نمک مخلوط می نمائیم و داخل سوپخوری میریزیم و سوپ را داغ داغ بتدریج روی تخم مرغ میریزیم و بهم میزنیم و خامه را روی سوپ می دهیم.

 

ممکن است تره فرنگی را حلقه حلقه نازک ببریم با مقداری اب و کمی نمک بپزیم بعد مطابق دستور فوق ارد را با کره سرخ کنیم داخل تره فرنگی بریزیم. اب گوشت را اضافه کنیم بگذاریم سوپ اهسته اهسته بجوشد و کمی غلیظ شود بعد مطابق دستور فوق عمل کنیم. در اینصورت یک دسته تره فرنگی کافیست.

 


امتیاز شما به این دستور پخت

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *