افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

طرز تهیه سالاد انبه و ذرت

fo17jpg

سالاد انبه و ذرت یک پیش غذای بسیار خوشمزه میباشد.وقتی که یک شام مختصر درست میکندی حتما در کنار آن این پیش غذا را امتحان کنید و از خوردن آن لذت ببرید.برای آموزش این پیش غذا ادامه مطلب را مطالعه کنید

مدت آماده سازی:۳۰ دقیقه
مدت پخت: ۱۲ دقیقه

 
مواد لازم : برای ۶ نفر

 

 

ذرت شیرین تازه تمیز شده ۴ عدد
انبه بزرگ رسیده ۲ تا ۳ عدد
پیاز قرمز متوسط ۱ عدد
روغن زیتون ۵ قاشق غذا خوری
آب لیمو ترش تازه ۲ قاشق غذا خوری
شکر ۱ قاشق چای خوری
پودر کاری ۲/۱ قاشق چای خوری
نمک ۲/۱ قاشق چای خوری
فلفل سیاه ۸/۱ قاشق چای خوری
آروگولای تازه ۳ فنجان

 

 

طرز تهیه:

 

 

با دقت دانه های ذرت را از ساقه آن ببرید، شما به ۲ فنجان از دانه های ذرت نیاز دارید. دانه و پوست انبه را بگیرید و هر انبه را ۱۲ برش کنید و پیاز را هم پوست گرفته بدون گرفتن ریشه آن پیاز را به ۶ قسمت برش دهید تا برشها از هم جدا نشوند.
در یک ماهی تابه در حرارت متوسط مغزهای ذرت و ۱ قاشق غذا خوری روغن زیتون ریخته و کمی تفت دهید تا ذرتها قهوه ای طلایی شوند.
در یک کاسه متوسط برشهای انبه و پیاز را به ریخته به آرامی هم بزنید روی حرارت قرار داده و برای ۳ دقیقه آنها را تفت دهید تا قهوه ای روشن شوند. آنها را به یک کاسه متوسط انتقال دهید.

 

 

در یک کاسه کوچک آب لیمو و شکر و پودر کاری و نمک و فلفل سیاه و ۳ قاشق غذاخوری روغن زیتون را ریخته هم بزنید تا کاملاً مخلوط شود.

 

 

۱ قاشق غذاخوری از سس را روی مخلوط ریخته و به آرامی هم بزنید در آخر آروگولای تازه را به مخلوط ذرت و انبه و پیاز اضافه کنید و باقیمانده سس را به آن بزنید.


امتیاز شما به این دستور پخت

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *