افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

طرز تهیه دلمه لواش

امروز قصد داریم یک دلمه خوشمزه با نان لواش را به شما عزیزان آموزش دهیم.این دلمه بسبار راحت و خوشمزه میباشد پیشنهاد میکنم حتما آن را امتحان کنید و از خوردن آن لذت ببرید

مواد لازم :

 

 

 

برنج يك پيمانه
لوبيا چيتي يك پيمانه
گوجه‌فرنگي رنده شده يك پيمانه
گوشت چرخ كرده ۲۵۰ گرم
پنير پيتزا ۲۰۰ گرم
جعفري خرد شده يك قاشق غذاخوري
پياز متوسط يك عدد
نان لواش به تعداد لازم
روغن‌ مايع به ميزان لازم
نمك و فلفل‌قرمز به ميزان لازم

 

 

طرز تهيه :

 

 

 

برنج را به مدت يك ساعت خيس كرده به همراه دو ليوان آب، يك قاشق روغن، جعفري خرد شده، مقداري نمك وگوجه فرنگي رنده شده روي حرارت بگذاريد تا پخته شود و به صورت كته دربيايد. لوبياچيتي را از ۱۲ ساعت قبل، خيس كرده و با يك ليوان آب بپزيد. پس از پخته شدن با برنج كته شده مخلوط كنيد، اين غذا داراي طعم تند است. در صورت دلخواه فلفل بيشتري به آن اضافه كنيد. گوشت چرخ‌كرده را با پياز رنده شده در روغن تفت دهيد و به مخلوط كته و لوبيا اضافه كنيد.

 

 

 

نکته :

 

مي‌توان به جاي گوشت‌ چرخ‌كرده از نصف سينه مرغ خرد شده استفاده كرد به اين ترتيب كه سينه مرغ ريز شده را با پياز نگيني خرد شده تفت دهيد.نان‌هاي لواش را در اندازه ۲۰×۲۵ برش بزنيد و از مخلوط آماده شده دو قاشق غذاخوري در بين نان قرار دهيد، نان را لوله كنيد، وقتي همه نان‌ها آماده شدند در يك ظرف بچينيد. سطح آن را با پنير پيتزاي رنده شده بپوشانيد و در فري كه از قبل گرم شده در دماي ۱۸۰ درجه سانتي‌گراد به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقيقه قرار دهيد.

 


امتیاز شما به این دستور پخت

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *