افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

طرز تهیه خوراک کلم بروکسل

کلم بروکسل یکی از سبزیجاتی است که برای بدن انسان بسیار مفید است در این پست تصمیم داریم یک خوراک خوشمزه با این سبزی مفید را به شما عزیزان آموزش دهیم.این فذا در کمترین زمان ممکن درست میشود و بسیار راحت است

مواد لازم :

 

 

 

گوشت چرخ كرده گوساله يا مرغ یا گوسفند یک کیلو
هويج درشت ۲ عدد
كلم بروكسل ۱۰ الي ۱۲ عدد
نمك و فلفل سياه به مقدار لازم
پياز داغ  يا يك عدد پياز ۲ قاشق سوپخوري
رب گوجه فرنگي ۱ قاشق غذا خوري
سیر ۱ حبه

 

 

طرز تهيه :

 

 

 

معمولاً همه عادت كرده اند از كلم بروكسل براي تزئين استفاده كنند اما در اينجا من با استفاده از هويج و گوشت چرخ كرده تهيه يك خوراك فوري و خوشمزه از اين سبزي را برايتان مينويسم .

 

برگهاي پلاسيده كلم بروكسل را جدا كنيد وهويج را به شكل مورب حلقه حلقه كنيد ظرف  پر از آبي را روي شعله بگذاريد بعد از اينكه جوش آمد كلم بروكسل و هويج را در آب بريزيد و در آخر نمك بزنيدوصبر كنيد تا پخته شود .بعدگوشت چرخ كرده را با يك عددپياز خرد شده و سير و روغن زيتون كمي تفت دهيد سپس نمك و فلفل و زردچوبه و يك ليوان آب و رب گوجه فرنگي اضافه كنيدوزماني كه آب آن تبخير شد و گوشت پخته شد شعله را خاموش كنيد .

 

در اين هنگام امتحان كنيد هويج و كلم بروكسل نيز پخته است روي صافي بريزيد تا آب آن جدا شود بعدهويج ها را دايره وار به شكل گل آفتابگردان بچينيد و يك لايه گوشت در وسط آن وكلم بروكسل را در وسط اين گل بگذاريدکه يك تزئين ساده و زيبا و اشتها برانگيز شود. اين غذا ظرف ۳۰ دقیقه درست شده و يك غذاي فوري و خوشمزه است . دوستان دانشجو و افرادی که فرصت کمی برای تهیه غذا دارند این غذا را امتحان کنند .

 


امتیاز شما به این دستور پخت

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *