افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

طرز تهیه برگه زرد آلو در منزل

fo3970

برگه زرد آلو را میتوان در انواع غذاها ریخت و از مزه بی نظیر آن لذت برد.فصل زرد آلو که تمام میشود قیمت برگه زرد آلو هم بالا میرود و خیلی از خانم ها نمیتوانند زیاد خریداری کنند پس پیشنهاد میکنم در زمانی که زرد آلو زیاد است خودتان برگه زرد آلو درست کنید

قدیم ها تمام خوراکی هایی را که مصرف می کردند نصف آن را هم برای فصلهایی که موجود نبود خشک می کردند. از فلفل و گوجه، زردآلو انواع و اقسام میوه ها گرفته تازهوقتی هم که به نوه ها می دادند چه طعم و مزه ایی می داد.

 

طرز تهیه قیسی یا همان زردآلوی خشک

 

خیلی آسان هستش فقط لازم است چند روز کاملا هوشیار باشید که خوب خشک بشود و برای شبهای زمستان بهترین خوراکی هست.در ابتدا زردآلو را از وسط نصف کنید و هسته آن را خارج کنید.

در یک سبد که کاملا هوا از زیر آن خارج شود دستمال سفید تمیزی بیندازید و زردآلوها را روی دستمال بچینید سپس دستمال دیگری روی آنها بگذارید و سبد را یکی دو روز جلوی آفتاب قرار دهید.

 

 

 

نکته مهم این است که

 

هر چند ساعت یکبار زردآلوها را پشت و رو کنید تا آب آن کاملا خشک شود .بعد از حدود دو تا سه روز می توانید آن را در سایه خشک نمایید دیگر لازم نیست که در جلوی آفتاب باشد پس از، از دست دادن آب و خشک شدن آن کافیست درون پلاستیک گذاشته و درون یخچال جای سرد قرار بدهید.

مطمئن باشید از طعم شگفت انگیز و تازگی آن لذت می برید.


امتیاز شما به این دستور پخت

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *