افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

طرز تهیه برنج مخلوط کره ای

در این پست قصد داریم یک غذای کره ای را به شما عزیزان آموزش دهیم.این غذا بسیار خوش طعم است و  در کره طرفداران بسیار زیادی را دارد.برای آموزش این غذا ادامه مطلب را مطالعه کنید

● مواد لازم:

 

گوشت استیک ۲۵۰ گرم
گلابی یک عدد
سیر ۴ حبه
زنجبیل یک قاشق غذاخوری
سس سویا ۴ قاشق غذاخوری
شکر یک قاشق غذاخوری
سرکه یک قاشق غذاخوری
روغن کنجد ۲قاشق غذاخوری
برنج یک و نیم پیمانه
جوانه لوبیا یک لیوان
اسفناج ۴ لیوان
دانه کنجد یک قاشق مرباخوری
روغن مایع ۵ قاشق مرباخوری
کدو یک عدد متوسط
هویج ۲ عدد متوسط
سس تند به دلخواه
تخم مرغ ۴ عدد
نمک و فلفل به میزان کافی

 

 

● طرز تهیه:

 

استیک را به برش های نازک در بیاورید و در گلابی، ۲ حبه سیر له شده ، زنجبیل رنده شده، ۳ قاشق غذاخوری سس سویا ، شکر، سرکه، یک قاشق غذاخوری روغن کنجد و نمک و فلفل به مدت ۲ ساعت در یخچال نگهداری کنید. برنج را به صورت کته در بیاورید. جوانه لوبیا را برای ۴ دقیقه در آب گرم بپزید، صاف کنید و در یک قاشق مرباخوری روغن کنجد، یک قاشق مرباخوری سس سویا و کمی نمک تفت دهید و کنار بگذارید. ااسفناج ها را برای یک دقیقه در آب گرم قرار دهید و در بیاورید و با فشار دادن آب اضافه را تخلیه کنید. اسفناج ها را نیز در ۲ قاشق مرباخوری روغن کنجد و دانه کنجد کمی تفت دهید.

 

در ظرفی ۲ قاشق مرباخوری روغن مایع داغ کرده و کدو که به صورت نازک برش خورده، هویج رنده شده و ۲ حبه له شده سیر را به مدت ۵ دقیقه تفت دهید و در ظرف خالی کنید. دوباره یک قاشق مرباخوری روغن داغ و برش های نازک استیک را تفت دهید. در ماهیتابه ۲قاشق مرباخوری روغن داغ و تخم مرغ ها را هرکدام جداگانه نیمرو کنید به طوری که زرده آن سفت نشود. برای هر پرس، مقداری برنج ریخته، سبزی ها، گوشت و یک عدد تخم مرغ ، کمی دانه کنجد، روغن کنجد و سس تند بریزید و میل کنید.


امتیاز شما به این دستور پخت

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *