افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

طب سوزنی راهی برای دردهای عضلانی

download-43

  • این نقاط در اثر آسیب‌های فیزیکی، فعالیت‌های روزمره، فشارهای وارد بر بدن در محیط کار و یا حتی حین ورزش شدید در بدن به وجود می‌آید و در دراز مدت باعث کاهش کارایی عضله، خستگی زودرس و گاهی درد می‌شود.

 

محمد صفوی ، اظهار داشت: دردهای مزمن عضلانی یکی از مشکلات بسیار شایع و آزار دهنده ای است که افراد بسیاری در جوامع امروز با آن دسته پنجه نرم می‌کنند و در خیلی از موارد این درد ناشی از نقاط آسیب دیده ای در عضلات است که “تریگرپوینت” نامیده می‌شوند.
این فیزیوتراپیست ادامه داد: این نقاط در اثر آسیب‌های فیزیکی، فعالیت‌های روزمره، فشارهای وارد بر بدن در محیط کار و یا حتی حین ورزش شدید در بدن به وجود می‌آید و در دراز مدت باعث کاهش کارایی عضله، خستگی زودرس و گاهی درد می‌شود.
صفوی در مورد درمان دردهایی که مدام با آن روبرو می‌شویم، گفت: درمان‌های معمولی به خوبی جوابگوی آنها نیست و حتی در نبود درد نیز حس خستگی زود هنگام به دنبال هر فعالیت و دردی گنگ در عضلات، فرد را آزار می‌دهد.
وی در خصوص روش درمان این دردها اظهار داشت: دانش فیزیوتراپی با روشی نوین به نام dry needing با استفاده از سوزن‌های درمانی به طور موثری در جهت درمان این عارضه اقدام کرده است و در این روش با از میان رفتن این نقاط دردناک عوارض ناشی از آنها که گاه سال‌ها در بدن مشکل ساز بوده، فقط با چند جلسه درمان به طور چشمگیری کاهش و از بین می‌رود.
صفوی خاطرنشان کرد: در این روش، دارویی به بدن تزریق نشده و عوارض احتمالی ناشی از تزریق دارو، وجود نخواهد داشت و تنها با استفاده از سوزن‌های مخصوص این روش درمان صورت می‌پذیرد

 

منبع : الو دکتر

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *