افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

طب سنتی ارائه راهکاری برای تقویت معده

download (6)

  • مهدی برهانی مادالجبن یا همان آب‌ پنیر را باعث افزایش رطوبت بدنی دانست و گفت: اگر این خوراکی با ورزش نرم و سبک همراه شود فرد عضله‌آوری مناسبی خواهد داشت.

از نظر طب سنتی افرادی لاغر هستند که با مزاج گرم، گرم و خشک و سرد و خشک به دنیا می‌آیند این افراد از بدو تولد لاغرند و به طور معمول بدن‌ آنها عضله نمی‌گیرد.

متخصص طب سنتی گفت: افراد لاغر با رعایت اصول حفظ‌ الصحه می‌توانند لاغری خود را تعدیل کنند در غیر این صورت با توجه به مشغله زیاد، وضعیت محیط، اجتماع یا عصبی خود روز به روز لاغرتر می‌شوند.

وی طب سنتی را یک طب کل‌نگر دانست و گفت: این علم معتقد است برای اثرگذاری درمان‌های سنتی بر روی یک فرد بیمار، ابتدا باید مشکل گوارشی وی برطرف شود در غیر این صورت داروها اثر کافی را بر بدن ندارند و درمان کامل صورت نمی‌گیرد.

مهدی برهانی مادالجبن یا همان آب‌ پنیر را باعث افزایش رطوبت بدنی دانست و گفت: اگر این خوراکی با ورزش نرم و سبک همراه شود فرد عضله‌آوری مناسبی خواهد داشت.

این متخصص طب سنتی در پایان افرادی که به لاغری مفرط دچار هستند را به ورزش سبک، نرم و طولانی‌مدت همراه با غذاهای انرژی‌زا و ویتامین‌‌داری چون میوه و سبزیجات توصیه کرد.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *