افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

شیوه و روش بغل کردن نوزادان

  • در هنگام برداشتن یا زمین گذاشتن نوزاد با تمام بازو و دست تان ستون مهره ها، گردن و سر نوزاد را محافظت کنید. شاید بخواهید نوزاد را قنداق کنید، برای این کار می توانید یک شال یا پتو را محکم دور او بپیچید به طوری که سر او کاملا حفظ شود و دست هایش در نزدیکی بدن او قرار بگیرد.

 

 

نوزاد ممکن است به نظر آسیب پذیر و ظریف باشد اما بسیار قوی تر از چیزی است که تصورش را می کنید. با در نظر گرفتن این موضوع در ذهن تان می توانید حس اعتماد و امنیت را به کودک نیز منتقل کنید.
برای راحتی نوزاد و آرامش فکری خودتان باید در هنگام برداشتن نوزاد احساس آرامش و راحتی داشته باشید. یک دست خود را به آرامی زیر گردن نوزاد ببرید و دست دیگر را زیر پشت و باسن او قرار دهید تا نیمه تحتانی او را به خوبی نگاه دارید. او را به آرامی بلند کنید و به وضعیت حمل کردن در آغوش بگیرید. هر گاه کودک را برداشته یا زمین می گذارید مراقب سرش باشید. نوزاد تا چهار هفتگی کنترل بسیار کمی روی سر خود دارد و اگر سرش به عقب بیفتد احساس می کند که در حال افتادن است و به همین دلیل با پرش ناگهانی، دست ها و پاهایش را باز می کند. این حرکت نوزاد به نام رفلکس مورو یا استارتل معروف است.
در هنگام برداشتن یا زمین گذاشتن نوزاد با تمام بازو و دست تان ستون مهره ها، گردن و سر نوزاد را محافظت کنید. شاید بخواهید نوزاد را قنداق کنید، برای این کار می توانید یک شال یا پتو را محکم دور او بپیچید به طوری که سر او کاملا حفظ شود و دست هایش در نزدیکی بدن او قرار بگیرد. سپس زمانی که او را در گهواره اش گذاشتید به آرامی شال را از دور او باز کنید.
مطلبی که مطالعه نمودید، پیرامون موضوع «نوزاد تازه متولد شده» واقع در بخش «نوزاد» می‌باشد. در ادامه مطالعه تعدادی از مطالب مشابه از لحاظ محتوا و موضوع را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
منبع : نی نی بان

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *