افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

شیوه های پیشرفت در کار

شیوه های پیشرفت در کار

  • انجام کارهای داوطلبانه در کنار وظایف محوله، یکی از کارهایی است که زمینه‌ساز ارتقای شغلی می‌شود. با انجام فعالیت های داوطلبانه، دیگران به سایر مهارت های شما پی می‌برند و متوجه می شوند در زمینه‌های دیگر هم می توانید حل کننده مشکلات باشید.

 

ممکن است گاهی از خود پرسیده‌ باشیم چرا در محیطی که تعداد زیادی نیرو مشغول به‌ کارند، تنها افراد معدود و خاصی در شغل خود ترفیع می یابند؟

 

۴ راز برای ارتقای شغلی در محل کار

بیشتر ما این تجربه را در مجموعه کاری خود داشته ایم که یک نفر از همکاران ارتقای شغلی پیدا می کند و در کار خود ترفیع می یابد. ممکن است گاهی از خود پرسیده‌ باشیم چرا در محیطی که تعداد زیادی نیرو مشغول به‌ کارند، تنها افراد معدود و خاصی در شغل خود ترفیع می‌یابند؟ حتی شاید متعجب شده باشیم و این سوال در ذهن مان ایجاد شده‌باشد که چرا با وجود توانمندی های برابر یا حتی بیشتر ما و سایر همکاران از شخص ارتقا‌ یافته، این اتفاق برای ما رخ نمی‌دهد؟ در هفته های پیش رو درباره ویژگی های افرادی صحبت خواهیم کرد که در شغل خود ارتقا می یابند.

 

مهره های کلیدی

به طور تقریبی در همه مجموعه های کاری، به جز مدیر یا مدیران ارشد، حداقل یک نفر وجود دارد که حکم مهره کلیدی را دارد؛ کسی که در مجموعه می‌شود روی توانمندی ها و کارهایش حساب کرد، پیش بینی های خوبی می‌‍‌‌کند، در مواقع ناسازگاری ها و چالش ها رفتار به جایی اتخاذ می‌کند، مشکلات احتمالی پیش روی مجموعه یا سازمان را به موقع یادآور می‌شود و به طور کلی، کسی است که مدیران روی حرف او حساب می کنند.

 

انجام کارهای داوطلبانه

انجام کارهای داوطلبانه در کنار وظایف محوله، یکی از کارهایی است که زمینه‌ساز ارتقای شغلی می‌شود. با انجام فعالیت های داوطلبانه، دیگران به سایر مهارت های شما پی می‌برند و متوجه می شوند در زمینه‌های دیگر هم می توانید حل کننده مشکلات باشید. از سوی دیگر، این کار علاقه مندی و توجه ویژه شما را به سازمان و مجموعه یادآور می‌شود.

 

دوست داشتن همکاران خود

به طور معمول افرادی که ترفیع شغلی می‌گیرند، کسانی هستند که روابط مناسبی با سایر همکاران دارند، با آن‌ها یکرنگ و صمیمی هستند وخود را تافته جدا بافته فرض نمی کنند. بنابراین از داشتن روابط خشک با اطرافیان در محیط کار بپرهیزید، به نیازهای همکاران خود اهمیت دهید و امور را به شکل خشک و غیر قابل انعطاف انجام ندهید.

 

خواستار ایجاد تغییر در زندگی شغلی خود

افرادی که ارتقا می‌یابند، کسانی هستند که مدت‌هاست خواستار تغییر در کار خود و به دنبال افزایش مهارت‌های مرتبط با کار خود می‌باشند. مدیر یک مجموعه کسی را برای ترفیع شغلی در نظر می گیرد که پیشرفت و افزایش محسوسی در مهارت‌های شغلی خود داشته باشد و در زمان افزایش فعالیت های سازمان، شروع یک پروژه جدید یا کار نویی که سایر کارکنان تمایل چندانی به آن ندارند، آمادگی خود را برای انجام کارها ابراز می‌دارد.

 

منبع : بیتوته

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *