افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

شیوه مصرف رزدآلو و عوارض مصرف بیش از حد آن

zard-aloo-1

  • قبل از مصرف زردآلو بهتر است برای جلوگیری از تجمع این سم ها در بدن و ایجاد عارضه هایی در کبد و آسیب زدن به آن، این میوه ها به خوبی شسته و ضد عفونی شود و مصرف این میوه ها متناسب با حجم معده هر فرد باشد.

 

از عوارض مصرف بیش از حد میوه زردآلو می توان به ایجاد گاز های شکمی و هضم دشوار آن اشاره کرد و که بهتر است به همراه این میوه هسته آن برای کمک به هضم راحت تر میل شود.

وی افزود: با در نظر گرفتن اینکه این میوه دارای طبع سرد می باشد،افرادی که دارای مزاج سرد هستند از خوردن آن پرهیز کنند. همچنین از گزینه های منع مصرف این میوه به ناشتا استفاده کردن و همچنین مصرف آب سرد بعد از خوردن این میوه اشاره شده است.

این متخصص تغذیه ادامه داد: مصرف بیش از حد توت فرنگی در افراد، واکنش های پوستی همچون کهیر،اگزما، دانه‌ های قرمز روی پوست و عوارضی مانند سردرد، آبریزش بینی، ریزش اشک، سرگیجه و حتی اختلالات گوارشی (مانند استفراغ) به همراه دارد که در این موارد توصیه می ‌شود این میوه مصرف نشود.

انوشه اذعان داشت: پس از مصرف گیلاس هم همچون دیگر میوه های تابستانی که اکثرا دارای طبع سر هستند، از خوردن آب جلوگیری شود زیرا عارضه های گوارشی را به دنبال خواهد داشت.

همچنین با اشاره به این که گیلاس دارای ویتامین ( آ ) است بهتر است از آب این میوه برای کودکان استفاده شود.

انوشه در ادامه با اشاره به این که این میوه ها در معرض سم های خطرناکی قرار می‌گیرد افزود: قبل از مصرف آن ها بهتر است برای جلوگیری از تجمع این سم ها در بدن و ایجاد عارضه هایی در کبد و آسیب زدن به آن، این میوه ها به خوبی شسته و ضد عفونی شود و مصرف این میوه ها متناسب با حجم معده هر فرد باشد.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *