افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

شیوه سوزاندن چربی پایین تنه

شیوه سوزاندن چربی پایین تنه

  • بسیاری از محققان معتقدند که چربی های ران و باسن که به چربی های غیرفعال معروف هستند به سختی آب می‌شوند و به دلیل برخی هورمون ها که در طول بارداری و شیردهی تولید شده بوجود می آیند.

شکوه سربلوکی مختصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: تیپ بدن گلابی شکل، پایین تنه بزرگ و بالا تنه نسبتا کوچکتری دارند. چربی بیشتر در قسمت باسن و ران‌هاست. بزرگترین چالش این تیپ ها لاغر کردن است.

این تیپ ها وقتی وزن کم می کنند ابتدا چربی های قسمت میان تنه که به بیماری های قلبی و دیابت و سرطان است مرتبط بوده از بین می رود. تیپ های گلابی شکل چربی شکم ندارند در عوض قسمت پایین، چربی های زیادی را داراست که به سختی آب می شوند.

بسیاری از محققان معتقدند که چربی های ران و باسن که به چربی های غیرفعال معروف هستند به سختی آب می‌شوند و به دلیل برخی هورمون ها که در طول بارداری و شیردهی تولید شده بوجود می آیند.
دلیل دیگر برای چربی های این قسمت ها سلولیت است که معمولا ران ها و باسن را تحت تاثیر قرار می دهد. سلولیت تجمع توده های چربی است که باعث می شود خون به ذخایر چربی نرسد و در نتیجه چربی ها به سختی از بین می روند و از بدن خارج می شوند.
منبع : جام جم آنلاین

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *