افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

شیوه تقویت رابطه عاطفی با همسر

143514

  • مطمئنا شما نمی توانید در تک تک لحظه های زندگی همسرتان حضور داشته باشید، حتی اگر می توانید هم پپیشنهاد می کنیم که این کار را نکنید. هر فردی هر از گاهی به تنهایی احتیاج دارد.

 

بسیاری از زوجین، زمانی که صحبت از بهبود رابطه عاطفی می شود، تنها به رابطه زناشویی می اندیشند، در صورتی که صمیمیت عمیق خارج از تختخواب اتفاق می افتد. اگر شما هم می خواهید که رابطه با همسرتان را تقویت کنید، به راهکارهایی که در اینجا برایتان آورده ایم، عمل کنید.

 

به یکدیگر فضا دهید 

مطمئنا شما نمی توانید در تک تک لحظه های زندگی همسرتان حضور داشته باشید، حتی اگر می توانید هم پپیشنهاد می کنیم که این کار را نکنید. هر فردی هر از گاهی به تنهایی احتیاج دارد.

در واقع، هر فردی باید زمانی را در خلوت خود بگذراند. حتما شما هم شنیده اید که استقلال امری واجب است. بنابراین اگر شما این فرصت را به همسرتان ندهید، در واقع قدرت تنها ماندن، مستقل ماندن و تصمیم گرفتن را از او گرفته اید.

 

به او پیغام بدهید 

بد نیست گاهی همسرتان را با پیغامی غالفگیر کنید. به عنوان مثال هنگامی که او بیرون از خانه است، به او پیامکی بدهید و جویای حالش باشید. یا به او خاطر نشان کنید که در حال فکر کردن به او هستید. این کار نه تنها او را غافلگیر بلکه شاد نیز می کند.

 

دستهای یکدیگر را بگیرید 

شاید از این که دستهای همسرتان را در مکان های عمومی به دست بگیرید، خجالت بکشید اما این تماس فیزیکی در حضور دیگران می تواند حس امنیت و عشق را به دو طرف منتقل کند.

 

خلاقیت به خرج دهید 

آدمها تغییر می کنند و این بخشی از طبیعت زندگی است. شما نیز باید مدام به دنبال راهی برای جذاب تر کردن رابطه تان باشید. برای این کار حتما لازم نیست کار بزرگی انجام دهید، درست کردن یک ویدیو به کمک اپلیکیشن ها از عکس هایتان یا هر آنچه فکر می کنید می تواند همسرتان را غافلگیر کند و نیروی دوباره ای به رابطه تان بدهد.

 

نامه بنویسید

اگر چه تکنولوژی دنیا را گرفته است اما این بدان معنی نیست که شما نامه نوشتن از یادتان برود. یک کاغذ و قلم بردارید و با دست خط خودتان برای همسرتان نامه ای که عشق و علاقه شما را به او ثابت می کند، بنویسید. این کار درمان بسیاری از ناامیدی هاست.

 

یک جشن دو نفره بگیرید 

درست مانند دیگر مراسم رسمی، شما نیز یک جشن دو نفره برپا کنید. سعی کنید این جشن در مکانی باشد که هر دوی شما به آن علاقه دارید. به عنوان مثال اگر یک رستوران خاصی مد نظرتان است، میز خود را در آنجا رزرو کنید یا اگر در خانه احساس راحتی بیشتر می کنید، در خانه بمانید و از دست پخت خودتان لذت ببرید.

 

از آرزوهای او حمایت کنید 

همه ما در سر خواسته ها و آرزوهایی داریم و این شمایید که باید از آرزوهای همسرتان حمایت کنید، حتی اگر خیلی بر وقف مراتان نمی باشد. به همسرتان بگویید که آرزوهای او هر چه باشد، شما از آنها حمایت خواهید کرد. به علاوه این کار باعث می شود که شناخت شما نسبت به او و به تبع پیوندتان نیز بیشتر و بیشتر شود.

 

یاری رسان باشید 

اتفاق بد برای همه می افتد. به بیان دیگر، همه ما گاهی به کمک دیگران احتیاج داریم اما گاهی به هر دلیلی، از غرور گرفته تا تنبلی، از بیان آن صرف نظر می کنیم. اما پیشنهاد می کنیم که این فرصت را به شریک زندگی تان بدهید تا به شما در شرایط سخت کمک کند، این کار ارتباط و صمیمیت شما را دو برابر خواهد کرد.

 

به یک جای جدید نقل مکان کنید 

سفر به مکان های جدید به همراه شریک زندگی تان، خاطرات خوبی را در ذهن شما رقم خواهد زد که نتیجه اش برقراری رابطه ای مستحکم تر میان تان خواهد شد.

 

 

برای او دو گوش شنوا باشید 

آیا زمانی که با همسرتان صحبت می کنید، تمام حواس تان پیش اوست؟ آیا تمام تمرکز تان را به حرف های او می گذارید؟ اگر پاسخ شما منفی است، باید بگوییم که این موضوع شرم آور است.  پس زمانی که در کنار همسرتان می نشینید، تلفن همراتان را کنار بگذارید، از چک کردن شبکه های اجتماعی دوری کنید تا برای همسرتان سوتفاهم، از این شما به او اهمیت نمی دهید، پیش نیاید.

 

به او بگویید که دوستش دارید 

آخرین باری که عمیقا به چشم های همسرتان زل زدید و به او گفتید که دوستش دارید، چه زمانی بوده است؟ در واقع، شما باید این کار را حداقل هر روز انجام دهید. این کار به او ثابت می کند که گذر زمان ذره ای از عشق شما را نسب به او کم نخواهد کرد.

 

از مشکلات تان نت بردارید 

به همراه همسرتان از روزهای خوب و به خصوص بدی که گذرانده اید، نت برداری کنید. این کار باعث می شود که در آینده، زمانی که بار دیگر به آنها برخوردید، به نت هایتان رجوع کنید و ببینید که چگونه به کمک هم توانستید تمام آنها را با موفقیت پشت سر بگذارید.

 

مستقل باشید 

درست است که شما ازدواج کرده اید و متعد شده اید، اما این هرگز بدین معنی نیست که زندگی مستقل خود را کنار بگذارید. شما باید دوستان خود را داشته باشید و همچنان با آنها رفت و آمد کنید یا به علاقمندی های خود مانند نقاشی یا موسیقی ادامه دهید. این کار جذابیت شما را برای شریک زندگی تان نیز خواهد افزود.

 

لبخند بزنید 

حتما شما هم شنیده اید که لبخند دوای هر دردی می باشد. پس چه در زمان خوشی، چه در شرایط استرس زا سعی کنید لبخند را بر لبان تان داشته باشید.  این کار نه تنها به شما بلکه به شریک زندگ تان هم انرژی وافری را منتقل خواهد کرد.

 

منبع : بیتوته

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *