افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

شیوه آب کردن چربی زیر بغل و شکم

شیوه آب کردن چربی زیر بغل و شکم

146911

 

می خواهید شکم تان را صاف و چربی های آویزان زیر بغل خود را از بین ببرید در این جا شیوه آب کردن چربی زیر بغل و شکم را بیان می کنیم همراه ما باشید .

جابر خلفزاده کارشناس علوم ورزشی و تربیت‌بدنی  با اشاره به این که مهمترین عامل کاهش وزن اصلاح تغذیه است و می‌توان با ورزش‌های استقامتی درصد قابل توجهی از وزن خود را کاهش دهیم.
اظهار کرد: یکی از مهمترین عوامل مؤثر بر کاهش وزن اصلاح تغذیه بر مبنای تنظیم یک برنامه غذایی مناسب و گنجاندن چهار گروه اصلی غذایی شامل ویتامین‌ها، پروتئین‌ها، لبنیات، هیدروکربن‌ها با توجه به اندازه نرمال آن است.
وی افزود: ورزش‌های استقامتی، ایروبیک، دویدن‌های استقامتی، سریع و تند، حرکاتی که بیشتر نقاط شکم و زیر بغل را تحریک کند، شنا و یا سونا با توجه به اصول ورزشی و سلات بدن,حرکات موضعی, ورزش‌هایی مانند دراز و نشست، با توجه به رعایت اصول درست این ورزش، تنظیم جدول زمان‌بندی ورزشی در مدت ۲ ماه متوالی می‌تواند در از بین بردن چربی‌های زیربغل و شکم مؤثر باشد.
خلفزاده تصریح کرد: حرکات موضعی مانند دراز و نشست را می‌توان با تنظیم جدول زمان‌بندی در یک ماه شامل در هفته اول ۳۰ ثانیه، هفته دوم، با افزودن ۱۵ ثانیه و تا پایان ماه و رسیدن به مدت ۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه و ادامه این جدول تا دو ماه و اضافه کردن ۵ ثانیه و رسیدن به مدت ۵ دقیقه در ۲ ماه اول، تنظیم جدول زمان‌بندی ورزشی جدید با سرعت بیشتر و اضافه کردن ۱۵ ثانیه براساس زمان‌بندی در ۲ ماه اول، باعث از بین رفتن میزان قابل توجهی چربی در ناحیه‌های شکمی و زیر بغل می‌شود.
این کارشناس علوم ورزشی و تربیت‌بدنی تأکید کرد: باید توجه داشته باشیم حرکات موضعی مانند دراز‌ و نشست نه خیلی کند و نه خیلی سریع باشد، این ورزش باید روی تشک‌های مناسب انجام شود، رعایت زاویه ۹۰ درجه‌ای ران و پا (پاشنه و کف پا تا بالای پا) ، قرار گرفتن موازی ساق پا با زمین و خم شدن زمین با زوایه ۳۰  تا ۵۰ درجه‌ای، برگشت کمر به حرکت اولیه خود، رعایت سرعت متوسط تا کمر و مهره‌های کمر دچار آسیب نشود.
وی در پایان گفت: انجام ورزش‌های استقامتی، ورزش‌های سنتی و باستانی، با توجه به آستانه تحمل فرد، دوهای استقامتی، حرکات تحریک کننده ناحیه زیر بغل و شکم، چرخش میل، راه‌ رفتن سریع، حرکات ایروبیک، تکرار حرکات کششی و از ۶ تا ۷ حرکت، نرمش‌های کششی، اصلاح تغذیه و استفاده از موادغذایی سنتی با توجه به طب سنتی ایرانی عواملی است که باعث از بین رفتن چربی ناحیه‌های زیر بغل و شکل می‌شود.
پزشکین : شیوه آب کردن چربی زیر بغل و شکم

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *