افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

شکل گیری مرحله به مرحله شخصیت کودک

  • از ۳ تا ۵ سالگی شخصیت فرزند شما رو به تکامل است. مثلا کودک تان هنوز دارد یاد می گیرد که راحت تر احساسات و افکار خودش را در قالب کلمات به دیگران توضیح دهد. در همین سال ها است که فرزند شما یاد می گیرد که خودش را کنترل کند

از ۳ تا ۵ سالگی شخصیت فرزند شما رو به تکامل است. مثلا کودک تان هنوز دارد یاد می گیرد که راحت تر احساسات و افکار خودش را در قالب کلمات به دیگران توضیح دهد.

کودکت را بشناس
کودک شما از ۳ تا ۴ سالگی دیگر یک شخصیت جداگانه است. چیزهای مورد علاقه و خاص خودش را دارد. روز به روز شخصیت او رشد می کند و کامل تر می شود. در این سن او کم کم می تواند بهتر از کلمات استفاده کند و احساسات خود را بهتر بیان می کند. به همین علت هم رفتارهای پیش بینی نشده و قشقرق هایش کمتر می شود.
البته هنوز هم خلق و خوی او از یک لحظه تا لحظه بعدی فرق می کند ولی او دیگر می تواند به شما بگوید که از چه چیزی دلخور و یا عصبانی شده است. از همین سن و سال است که شما می توانید شخصیت خاص او را متوجه شوید و اگر فرزند دیگری هم داشته باشید می توانید تفاوت های آنها را از هم تشخیص دهید. با این حال به یاد داشته باشید که شخصیت کودک ۳ تا ۵ ساله هنوز در حال رشد و تغییر است و شما می توانید به شکل گیری جنبه های مثبت در شخصیت فرزندتان در همین سن و سال کمک کنید. در این باره می توانید به توصیه های متخصصان توجه کنید:
از ۳ تا ۵ سالگی شخصیت فرزند شما رو به تکامل است. مثلا کودک تان هنوز دارد یاد می گیرد که راحت تر احساسات و افکار خودش را در قالب کلمات به دیگران توضیح دهد. در همین سال ها است که فرزند شما یاد می گیرد که خودش را کنترل کند. و سعی می کند کمتر به شما و دیگران تکیه کند و سعی می کند مستقل باشد و روی پای خودش بایستد. او یاد می گیرد که چگونه خودش را در مواقع هیجان، ترس و عصبانیت آرام کند و کم کم بیشتر به اطراف توجه می کند و کمتر واکنش های هیجانی نشان می دهد.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *