افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

شناخت پوست پیر

1

  • اغلب ما قدر پوستمان را نمی دانیم. پوست عضوی از بدن است مثل قلب یا کبد و مانند همه اعضای حیاتی بدن وظایف مهمی را به عهده دارد.

 

همان گونه که نرمی و لطافت از مشخصات ابریشم و غنچه گل سرخ است پوست نرم هم صفت فراموش نشدنی دوران کودکی است. اگر چه در دهه ۴۰ یا ۵۰ سالگی مقداری چین و چروک در پوست ما به وجود می اید ولی همه ما تقریبا با پوستی بدون عیب و نقص به دنیا می آییم. پس چه چیز باعث می شود که پوست لطیف دوران کودکی چین و چروک بخورد و شل شود. یکی از دلایل آن مربوط به ماهیت پوست و روند پیری است. پوست نقش مهمی را در بدن ما به عهده دارد. پس ما هم باید به آن اهمیت دهیم در حقیقت باید قدرش را بیشتر بدانیم.
اغلب ما قدر پوستمان را نمی دانیم. پوست عضوی از بدن است مثل قلب یا کبد و مانند همه اعضای حیاتی بدن وظایف مهمی را به عهده دارد. پوست حرارت بدن را تنظیم می کند. گیرنده های حسی بدن در پوست قرار دارند. درد، فشار و حرارت بدن را تنظیم می کند سدی در مقابل محیط و سپری در برابر باکتری ها، ویروس ها و دیگر عوامل خارجی تهدید کننده سلامتی بدن است.
وقتی که ما خسته، گرسنه، تحت فشارهای عصبی و مشکلات جسمانی یا دچار کمبود مواد غذایی باشیم پوستمان آن را منعکس می کند. پیری زودرس به دلیل بی توجهی و مراقبت نکردن از پوست اتفاق می افتد.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *