افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

سونوگرافی راهی برای پیشگیری از تولید اسپرم در مردان

nosperm

روشی دیگر برای پیشگیری از تولید اسپرم در مردان ، سونوگرافی راهی برای پیشگیری از تولید اسپرم در مردان با ما باشید .

کارشناسان دانشگاه کاروليناي شمالي در آمريکا معتقدند که سونوگرافي مي تواند به مدت شش ماه توليد اسپرم را در مردان متوقف کند بدون اين که خطري براي آنان داشته باشد.

اکنون بنياد بيل و مليندا گيتس، يک کمک ۱۰۰ هزار دلاري به اين دانشگاه کرده است تا آزمايش‌هاي باليني بيشتري در اين باره انجام شود.

پژوهشگران اميدوارند که نهايتا بتوانند به يک راه جديد براي جلوگيري از بارداري دست يابند.

دکتر جيمز تسوروتا که رياست اين تحقيقات را به عهده دارد مي گويد: نظر ما اين است که اين وسيله (سونوگرافي) مي تواند موجب سترون شدن مردان به مدت شش ماه شود. اين وسيله کم هزينه است و از روش هاي امن جلوگيري، بدون استفاده از هورمون است.

دکتر تسوروتا افزود: هدف دراز مدت اين است که براي سونوگرافي از وسيله هاي موجود در کلينيک ها که براي معالجه بيماري هاي مرتبط با ورزش يا فيزيو تراپي از آن استفاده مي شود، به عنوان يک وسيله کم هزينه استفاده کنيم و به کار بردن سونوگرافي با هدف سترون کردن مردان را به کشورهاي توسعه يافته و در حال توسعه تعميم دهيم.

با استفاده از سونوگرافي هنگامي که توليد اسپرم توسط بيضه ها متوقف شد و تمام اسپرم هاي موجود از بين رفتند مردان به طور موقت عقيم مي شوند.

بنياد بيل و مليندا گيتس که براي پيشبرد اين پروژه کمک مالي کرده است، بنيادي با بودجه ۳۴ ميليارد دلار است که توسط بيل گيتس رئيس شرکت رايانه‌يي مايکروسافت و همسرش مليندا تاسيس شده است.

از سال ۱۹۹۴ تا کنون اين بنياد بيش از ۲۱ ميليارد دلار را وقف کمک به اجراي پروژه هاي مختلف انسان دوستانه کرده است.

 

پزشکین : سونوگرافی راهی برای پیشگیری از تولید اسپرم در مردان