افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

سن مناسب بوتاکس و علت اهمیت سن در این عمل زیبایی

images.jpg10

دانستنی های پزشکی در مورد عمل زیبایی بوتاکس ، بخوانید در این جا درباره سن مناسب بوتاکس و علت اهمیت سن در این عمل زیبایی با جزئیات کامل در ادامه مطلب .

دکتر سید مسعود داوودی متخصص پوست و مو و زیبایی در خصوص تزریق بوتاکس گفت: تزریق بوتاکس حتما باید توسط افراد متخصص و مجرب صورت گیرد چرا که نیازمند اصول و مهارت‌های بسیار مهم و لازم است.
این متخصص پوست و مو با بیان اینکه تزریق این سم در تمام نواحی دارای چروک می‌تواند انجام شود افزود: کمترین عوارض پس از تزریق بوتاکس متوجه پیشانی و خط اخم و به طور کلی یک سوم بالایی صورت است.
وی با اشاره به اینکه در سایر نواحی از صورت که دچار شل شدگی هستند هم تزریق بوتاکس صورت می‌گیرد اظهار کرد: تزریق در این نواحی که اطراف لب‌ها و جدار بینی ها را شامل می‌شود موجب کاهش قدرت تحرک عضلات صورت خواهد شد و ممکن است در حالات خوردن و آشامیدن افراد را دچار مشکل کند‌.
داوودی با اذعان به اینکه مدت زمان ماندگاری بوتاکس در صورت بنا بر عرف جا افتاده بین مردم حدود ۶ ماه است تصریح کرد: در صورتی که دوره ۶ ماهه به اتمام برسد و تزریق مجدد صورت بپذیرد وضعیت صورت به حالت قبلی خود باز می‌گردد.
داوودی تاکید کرد: تزریق بوتاکس نباید در سنین جوانی و قبل از بروز چین و چروک انجام شود چرا که در این صورت اثر منفی داشته و چین و چروک را افزایش خواهد داد.
پزشکین : سن مناسب بوتاکس و علت اهمیت سن در این عمل زیبایی

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *