افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

سرویس چینی

رپورتاژ آگهی؛

سرویس چینی

سرویس چینی

سرویس چینی از جمله ظروف غذاخوری جدایی ناپذیر در خانه های ما ایرانی هاست. که علاوه بر طرح و رنگ های زیبا از کیفیت خوبی برای سرو غذای گرم برخوردار است.

در هنگام خرید سرویس چینی علاوه بر قیمت سرویس چینی، به طرح و نقش و نگار سرویس چینی نیز باید توجه کنید، چرا که همخوانی داشتن ظروف چینی با لوازم آشپزخانه شما زیبایی و هارمونی خانه شما را چندین برابر می کند.

از جمله برندهای سرویس چینی معتبر که در ایران تولید و به فروش می رسد می توان به سرویس چینی زرین ایران، سرویس چینی مقصود، سرویس چینی پردیس، سرویس چینی نسترن و ..اشاره کرد.

بهداشت ظروف چینی نیز به اندازه بهداشت مواد غذایی مورد مصرف در آنها اهمیت دارد و مواد اولیه ای که در ساخت این ظروف بکار گرفته می شود می بایست سالم و مناسب تماس با مواد غذایی باشد. این امر معمولا توسط اداره بهداشت و استاندارد کشورها کنترل می گردد. لذا لازم است در هنگام خرید ظروف چینی به وجود علامت بهداشت و استاندارد روی بسته بندی آن ها توجه فرمایید.

در شستشوي ظروف چيني بهتر است از سفيد کننده ها و اجسام خشن مانند سيم ظرف شويي استفاده نشود تا جلاي لعاب از بين نرود.

ظروف چینی نسبت به ظروف سرامیکی سنگین تر هستند و دوام بیشتری دارند. این اختلاف عمدتا بخاطر تفاوت درجه حرارت پخت آن هاست. چيني ها برخلاف جنس هايي مانند بلور در تماس با غذاي داغ زود داغ نمي شوند و همچنين با سرد و گرم شدن به راحتي نمي شکنند. همچنين اين ظروف هيچ گونه مواد سمي و مضري ندارند.

چنانچه قصد خرید سرویس چینی دارید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی خورجینک می توانید از تنوع بالای ظروف چینی موجود در سایت دیدن کنید و بنابر نیاز و سلیقه خود بهترین گزینه را سفارش دهید. سرویس چینی مورد نظر شما در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید.

منبع : www.khorjinak.com

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ” ۴۴۴۴۹۲۴۲ – ۰۲۱” تماس حاصل فرمائید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *