افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

سرطان پروستات و کشف جدید دارو های سرطان مردانه

171

پژوهشگران به دستاوردی جدید درباره سرطان پروستات و کشف جدید دارو های سرطان مردانه دست یافته اند که اطلاعات داروئی آن را به طور کامل در ادامه مطلب بیان می کنیم .

در سرطان پروستات، مانند بسیاری از سرطانهای دیگر، سلول های تومور مکانیسم های مختلف برای فرار از سیستم ایمنی بدن دارند که به طور معمول لکه‌ها و سلول‌های سرکش را از بین می‌برند.
در  فاز ۲ این آزمایش رویکرد محققان به سیستم ایمنی بدن بیمار سیگنال ارسال می‌کنند تا برای درمان بدن آنها را به عنوان دشمن شناسایی و به این سلول‌ها حمله کند. در این روش سلول‌های سرطانی به نوعی به از بین بردن خودشان اقدام می‌کنند که اصطلاحا “درمان از طریق خودکشی سلول‌ها” نامگذاری شده است.
نتیجه اصلی فاز ۲ این است که در طولانی مدت برای بیماران سرطان پروستات ژن درمانی  از طریق خودکشی سلول‌ها  در ترکیب با پرتودرمانی یا بدون هورمون درمانی امیدوار کننده است.
گزارش این مطالعه در بیمارستان هوستون متدیست تگزاس است، نویسنده ارشد برایان باتلر، استاد و رئیس انکولوژی رادیوتراپی می گوید: ما یک واکسن با سلول های سرطانی خود بیمار ساخته‌ایم.
در این تحقیق بیمارستان متدیست هوستون به این طریق صورت گرفت که ۶۲ بیمار در دو گروه قرار گرفتند. هر دو گروه پرتودرمانی شدند اما گروه اول در طول مدت پژوهش دوبار تحت روش “خودکشی ژنی” قرار گرفت و در مورد گروه دوم که سرطان اعضایش بدخیم‌تر تشخیص داده شده بود، سه بار از این روش استفاده شد.
بعد از پنج سال، محققان دریافتند که شانس نجات این بیماران به ترتیب به ۹۷ و ۹۴ درصد رسیده است محققان می‌گویند نتایج نسبت به تحقیقات قبلی در همین زمینه بین ۵ تا ۲۰ درصد بیشتر بهبودی نشان داده است.
بنابراین، تنها یک با یک آزمایش تصادفی با کنترل همزمان می‌توان تایید اینکه آیا ژن درمانی از طریق خودکشی سلول ها بهتر از پرتودرمانی به تنهایی است یا نه.
ژن ویروس تبخال را به طور مستقیم در سلول‌های تومور قرار داده و تیم تحقیقاتی با استفاده از آدنوویروس باعث ایجاد علایمی شبیه به یک سرماخوردگی ویروس را به عنوان درمان به طور مستقیم در سلول های تومور قرار دادند.
عامل درمان یک ژن ویروس تبخال است که تولید آنزیم تیمیدین کیناز یا TK، یک عامل خودکشی برای استفاده ژن درمانی سرطان است.
یکی دیگر از نتایج امیدوار کننده از فاز ۲ این است که بسیاری از بیماران  هیچ عوارض جانبی را تجربه نکردند
این تیم در حال حاضر در مطالعه فاز ۳ از ژن درمانی از طریق خودکشی سلول ها است، که نام رسمی تر آغازی در مقابل سیستم ایمنی ژن درمانی است. این روش برای تصویب در اداره غذا و دارو (FDA) در حال ارزیابی نهایی است‌.
در حالی که سرطان پروستات دومین سرطان شایع در مردان آمریکایی است و سرطان پوست شایع ترین و رتبه اول است و مردان در ایالات متحده از سرطان پروستات بیشتر از سرطان های دیگر می‌میرند.
برآورد موسسه ملی سرطان بیش از ۲۳۳،۰۰۰ نفر در ایالات متحده آمریکا با سرطان پروستات تشخیص داده شده‌اند و نزدیک به ۲۹،۵۰۰ از این بیماری در سال ۲۰۱۴ درگذشتند.
یک درمان رایج برای سرطان پروستات است که سطح تستوسترون را کاهش می‌دهد اما با این درمان خطر ابتلا به آلزایمر  در آینده افزایش می یابد.
پزشکین : سرطان پروستات و کشف جدید دارو های سرطان مردانه

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *