افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

ساخت دارویی جدید برای قلب با تخم کتان

  • پژوهشگران سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران با استفاده از دانه کتان دارویی برای پیشگیری از بیماری‌های قلبی تولید کردند. دکتر وحیده قروی کاشانی با بیان اینکه با استفاده از دانه کتان دو محصول تولید کردیم، اظهار کرد: کپسول «ایرافلاکس» با استفاده از روغن کتان ارگانیک یکی از این محصولات است

گیاه کتان به صورت بوته ای رشد پیدا می کند و گیاهی یک ساله است.روغن این گیاه به عنوان یکی از مهم ترین منبع اسید چرب امگا ۳ به شمار می رود که در حفظ میزان کلسترول نقش مهمی دارد.پژوهشگران سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران با استفاده از دانه کتان دارویی برای پیشگیری از بیماری‌های قلبی تولید کردند.

دکتر وحیده قروی کاشانی با بیان اینکه با استفاده از دانه کتان دو محصول تولید کردیم، اظهار کرد: کپسول «ایرافلاکس» با استفاده از روغن کتان ارگانیک یکی از این محصولات است. این دارو حاوی امگا ۳، ۳ و ۹ است که برای پیشگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی تجویز می‌شود.

کاشانی، این دارو را یک داروی مکمل دانست که به صورت کپسول‌های ژل مانند (gelSoft) تولید شده است.

مجری طرح تولید پودر دانه کتان را از دیگر محصولات تولیدی این مطالعات نام برد و خاطرنشان کرد: این پودر برای پیشگیری از انواع سرطان‌ها با منشا هورمونی تولید شده است.

به گفته وی، این پودر حاوی مقادیر زیادی پتاسیم است که می‌تواند برای درمان و پیشگیری از سرطان‌های با منشا هورمون قابل استفاده باشد.

منبع : دکتر سلام

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *