افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

ساخت اپلیکیشن برای کنترل قند خون

  • از قابلیت‌های این اپلیکیشن می‌توان به سرویس‌های ویژه عموم مردم همچون قدم شمار و ثبت و ذخیره اطلاعات شاخص‌های سلامت عمومی از جمله وزن و BMI، قند خون، فشار خون و چربی خون اشاره کرد. طراحان این اپلیکیشن، امکانات استفاده همزمان از دو اپلیکیشن را هم فراهم کرده‌اند

 

این اپلیکیشن می‌تواند بصورت مجزا توسط مراکز بهداشتی درمانی با آرم و مشخصات مرکز در اختیار بیماران قرار گیرد. در این حالت، اطلاعات بیمار فقط در اختیار خود وی و مرکز درمانی او قرار خواهد داشت. اپلیکیشن «فرشته سلامت» با یادآورهایی در زمینه دیابت، کاربران را در روند سلامت خود همراهی می‌کند. این اپلیکیشن موبایل همچون فرشته‌ای، همیشه همراه و راهنمای بیماران دیابتی برای مراقبت‌های سلامت است.
این اپلیکیشن با طرح پرسشنامه‌هایی که به‌روزرسانی می‌شود، برآوردی از سلامت و سبک زندگی فرد به کاربر ارائه کرده و با بازخورد و ارتباط مستمر، موجب تغییر و بهبود در سبک زندگی می‌شود. از مشخصات این نرم افزار آن است که خدمات در سه گروه سبک زندگی با رنگ سبز، سلامت عمومی با رنگ آبی و بیماری و درمان با رنگ نارنجی دسته بندی و ارائه شده است.
از قابلیت‌های این اپلیکیشن می‌توان به سرویس‌های ویژه عموم مردم همچون قدم شمار و ثبت و ذخیره اطلاعات شاخص‌های سلامت عمومی از جمله وزن و BMI، قند خون، فشار خون و چربی خون اشاره کرد. طراحان این اپلیکیشن، امکانات استفاده همزمان از دو اپلیکیشن را هم فراهم کرده‌اند یعنی اگر تا امروز اپلیکیشن فرشته سلامت دیابت را استفاده می کنید با عرضه سایر اپلیکیشن های مجموعه فرشته سلامت (مثلا پوکی استخوان) می توانید آنرا نیز روی تلفن همراهتان نصب کنید و در قالبی یکپارچه و روی همان اپلیکیشن قبلی از آن استفاده نمایید. بنابراین انسجام و یکپارچگی اطلاعات در پرونده خود مراقبتی شخصی شما حفظ می شود.
همچنین فرشته سلامت یک منبع مناسب برای پزشک معالج شماست و اطلاعات ثبت شده در این اپلیکیشن می‌تواند مرجعی برای کمک به تشخیص پزشک نیز باشد. اپلیکیشن فرشته سلامت دیابت که اکنون از طریق کافه بازار برای گوشی‌های اندروئید و از طریق سیب‌اپ برای گوشی های ios به صورت رایگان در دسترس قرار دارد، بیشتر خدمات سلامت الکترونیک از جمله ارزیابی سبک زندگی، مراقبت‌های هوشمند سلامت، مشاوره سلامت، ارتباطات هوشمند با بیمار و آموزش‌های سلامت ویژه بیماران دیابتی را در دسترس کاربر قرار می‌دهد و بستر ارتباط دائمی با بیمار را فراهم می‌کند.
ازآنجایی‌که سلامت، یک فرایند مستمر و مستلزم خودمراقبتی بوده و منابع نظام سلامت، وقت پزشکان و سایر اعضای کادر سلامت نیز محدود است، این سامانه می‌تواند راهکار موثری برای بهبود کارایی و کارآمدی خدمات سلامت باشد. درحال حاضر علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به کافه بازار و سیب اپ، اپلیکیشن موبایل فرشته سلامت دیابت را به صورت کاملا رایگان نصب و استفاده کنند.

 

 

منبع : الو دکتر

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *