افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

ساختن تونیک گیاهی، معجزه پوست

تونیک رازک جهت رفع افتادگی پوست تونیک یک نوع پاک کننده قابض پوست است که چربی اضافی پوست را می گیرند ودر تنگ تر کردن منافذ پوستی بسیار موثر است. این مواد را بعد از پاک کردن پوست ، گذاشتن ماسک های گیاهی ویا معدنی وبرداشتن موهای زائد باید استفاده کرد .زیرا در این مواقع منافذ پوست بیش از بیش باز می شوند ونیاز به یک ماده قابض دارند تا تنگ تر شوند وبه اندازه معمول برسند .کوچک کردن منافذ احتیاج به صبر وحوصله ورسیدگی وپیگیری دارد .

همانطور که گفتیم با استفاده از تونیک می توانید منافذ پوست را تنگ تر کنید اما در این جا تونیک گیاهی بسیار عالی را آموزش می دهیم که در صورت مداومت در استفاده از آن نه تنها منافذ را تنگ تر می کند بلکه در پیشگیری ورفع افتادگی پوست گردن وصورت به شما کمک می کند .

aa

مواد گیاهی این تونیک را می توانید از عطاری ها تهیه فرمائید .

مواد لازم :
مخروط رازک ……………….۳۰گرم
آب مقطر…………….۲۰۰٫میلی لیتر
الکل سفید ۵۰ درصد ….۳میلی لیتر
گلاب………………… ۴۰ میلی لیتر

طرز تهیه :
مخروط های رازک را به مدت ۱۰ -۱۵ دقیقه با حرارت ملایم در آب مقطر بجوشانید به جای آب مقطر از آب جوشیده (۱۰ دقیقه ) سرد شده نیز می توانید استفاده کنید
.پس از گذشت این مدت درب ظرف را ببندید وگذارید در همین حالت سرد شود .
بعد از این که محلول ما سرد شد آن را از صافی رد کنید وبا الکل وگلاب مخلوط کنید .
به یاد داشته باشید به مدت زمان گفته شده برای جوشاندن مواد دقت کنید وبا این ذهنیت غلط که هرچه مواد بیشتر بجوشد ماده بهتری به دست خواهیم آورد، مدت زمان جوشاندن مواد را بیشتر نکنید روند درست وصحیح گرفتن این تونیک باید به همین صورت که گفته شد انجام شود .این محلول را دریک شیشه قهوه ای رنگ در جای خنک نگه داری کنید .
رازک به دلیل دارا بودن هورمون های گیاهی ، جایگاه ویژه ای در ساخت لوازم آرایشی دارد استفاده مرتب ومنظم روزانه از این تونیک باعث از بین رفتن چین وچروک ها وجلوگیری از افتادگی پوست می شود وجوانی را به صورت شما باز می گرداند .
برای از بین بردن حلقه های روی پوست گردن دستمالی را به مخلوط آغشته کنید وبه مدت یک ساعت دور گردن بپیچید .

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *