افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

زن معمولا چه دروغ هایی به مرد می گوید ؟

  • اصلاً چنین چیزی ممكن است؟ اصولاً اگر شما سعی كنید با تعریف بیش از حد از او خوشحالش كنید. موفق نخواهید شد چرا كه او می فهمد كه شما دروغ می گوئید ولی لازم نیست این صداقت خود را با اظهار نظر درباره اندامش به او ثابت كنید. در غیر این صورت جنگ جهانی سوم در منزل شما به وقوع خواهد پیوست.

 

فكر می كنید همسرتان به هیچ وجه اهل دروغ نیست؟ بهتر نیست كه درباره این موضوع دقیق تر بیندیشید؟
دلایل دروغ گفتن متفاوت است، از نگرانی او برای احساسات شما گرفته تا حفظ رابطه خودش باشما، ولی مطمئن باشید همسر مورد علاقه شما هم یك انسان است و از دروغ به عنوان یك حربه برای رسیدن به اهدافش ( شاید به طور ناخودآگاه ) استفاده می كند.

دلیلشان هر چه كه باشد ده نوع عمده آن در زیر آمده است

۱ – « هیچ وقت سعی نكرده ام چیزی را در مورد تو تغییر دهم »
وای فكر می كنید چه چیزی ممكن است؟ یعنی واقعاً از شنیدن صدای خرناسه شما عصبی نشده؟ یعنی او از همه رفتار شما راضی است؟ به هر حال اگر هم به شما نگفته در سالهای آینده خواهد گفت، پس تا می توانید از این فرصت بهره ببرید او « سعی نكرده چیزی را در شما تغییر دهد؟ » پس شما مرد ایده آل او هستید!
۲ – « من از بودن در جمع دوستان تو لذت می برم »
مهم نیست دوستان شما چقدر انسان های جالبی هستند، این نظر شماست و احتمالاً همسرتان از ته قلب اینطور فكر نمی كند. پس تا آنجا كه می توانید این ملاقات ها را كاهش دهید تا همسرتان تصمیم نگیرد و احساس قلبی اش را راجع به ملاقات های پر سر و صدای شما با دوستانتان بیان كند.
۳ – « من از انجام دادن هر كاری برای تو لذت می برم » 
این ها جملات اول رابطه ها هستند. واقعاً فكر می كنید همسرتان از شستن لباس های شما یا جمع كردن ظرفهای غذا در حالی كه شما لم داده اید و تلویزیون تماشا می كنید لذت می برد؟ اگر نمی خواهید روزی با جمله « لطفاً خودت جورابهای بد بویت را بشو » مراجه شوید، خودتان زودتر دست به كار شوید.
۴ – « من خانواده تو را مثل خانواده خودم دوست دارم » 
ممكن است او در تظاهر كردن بسیار وارد و ماهر باشد ولی بدانید این احساس قبلی او نیست اگر شك دارید این بار كه او خانواده تان را برای شام دعوت می كند به ماهیچه های صورتش نگاه كنید تا متوجه لبخند مصنوعی كه او به زور به لب دارد شوید.
۵ – « من عاشق ورزش هستم » 
این هم یكی دیگر از جملات سنتی اولین قرار است. او احتمالاً تماشای فوتبال را به عنوان یكی از كارهای مورد علاقه اش به شما معرفی می كند تا نشان دهد كه چقدر با شما هم عقیده است و با دخترهای دیگر یك فرق اساسی دارد. اگر او جز نوادر روزگار نباشد ( و واقعاً عاشق فوتبال نباشد ) بعد از مدتی از شما هم به خاطر تماشای فوتبال ایراد خواهد گرفت.
۶ – « اگر به من بگویی كه چاق شده ام اصلاً ناراحت نخواهم شد » 
اصلاً چنین چیزی ممكن است؟ اصولاً اگر شما سعی كنید با تعریف بیش از حد از او خوشحالش كنید. موفق نخواهید شد چرا كه او می فهمد كه شما دروغ می گوئید ولی لازم نیست این صداقت خود را با اظهار نظر درباره اندامش به او ثابت كنید. در غیر این صورت جنگ جهانی سوم در منزل شما به وقوع خواهد پیوست.
۷ – « تو راست می گویی، حق با توست » 
در مشاجرات دوران دوستی و نامزدی همیشه دخترها حق را به پسرها می دهند ولی آیا در زندگی هم عقیده آنها این چنین است؟ در حقیقت «حق با توست » معادل « کافی است و تمامش کنیم » است او می خواهد فقط مشاجره را به پایان برساند!
۸ – « توجه تو به دیگر زنان اصلاً برایم مهم نیست » 
اوایل شكل گیری یك رابطه، دخترها برای بی تفاوت جلوه دادن خود از چنین جملات فریبنده ای بهره می گیرند.شانس شما این جاست كه وقتی مشغول تماشای دختران دیگرهستید می توانید از میزان عصبانیت او آگاه شوید. البته این كاملاً طبیعی است. خود را جای او بگذارید؛ اگر او هر پسر خوشگلی را ببنید شروع به طنازی كند چه احساسی به شمادست خواهد داد .
۹ – « پول تو برایم هیچ اهمیتی ندارد » 
با این كه مبلغ پول شما در حساب بانكی تان برای اكثر زنان اهمیت چندانی ندارد ولی استقلال مالی شما برای همه آنها مهم است. ممكن است به شما نگوید چون نمی خواهد شما را بترساند ولی مطمئن باشید كه همینطور است.
۱۰ – « عزیزم ناراحت نباش، این چیزها برای همه اتفاق می افتد » 

در زندگی همه ما لحظات سخت پیش می آید، اكثر زنان در مواقع سختی همسرانشان از این جمله كلیشه ای استفاده می كنند. به هر حال اصلاً مهم نیست، مهم این است كه او از بین همه افراد دیگر شما را انتخاب كرده است.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *