افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

زنان در رابطه عشق و عاشقی چه اشتباهاتی می کنند

 

 

  • سعی می‌کنند برای هر مسئله‌ای، راه‌حل عجیب‌وغریب کشف کنند. اگر بعضی از موضوعات این فهرست کلیشه‌ای و قدیمی به نظر می‌رسند، به خاطر این است که این موضوع واقعا کلیشه‌ای و قدیمی است! اگر توصیه‌های مفید و مناسب را در مورد عشق و رابطه از این‌ور و آن‌ور آویزه‌ی گوش‌مان کنیم، دیگر قلب‌درد نمی‌گیریم.

 

عاشق شدن طرز تفکر انسان نسبت به مسائل مختلف را تغییر میدهد و همین تغییر نظر می‌تواند باعث بروز اشتباه شود.

به گزارش آلامتو و به نقل از بازده؛ همه آدم ها ممکن است در زمان عاشقی اشتباهاتی بکنند که بعدا جبران آنها کمی سخت باشد. در این نوشتار به ۱۵ اشتباه بزرگ زنان اشاره می‌کنیم که بعد از عاشق شدن مرتکب می‌شوند و بهتر است همین حالا از این اشتباهات دوری جویند.

۱. فکر می‌کنند هیچ‌وقت مرد محبوب‌شان را فراموش نمی‌کنند. ولی می‌کنند. دو ماه و اندی بعد… حال‌شان بهتر می‌شود.

۲. بدون اجازه رایانامه (ایمیل) یا گوشی‌های‌اش را چک می‌کنند تا ببینند پیام‌هایی مشکوک در آنها وجود دارد یا خیر؛ و به خاطر پیامی که دو ماه پیش به یکی از همکاران خانم‌اش داده و در آن نوشته است “باشه… ممنون… خداحافظ‌”، سرش داد می‌زنند. باور کنید ‌”باشه… ممنون… خداحافظ‌” پیامی رمزی برای تحریک جنسی نیست؛ هست؟

۳. فکر می‌کنند مرد محبوب‌شان باید به هر چه آنها انجام می‌دهند، فکر می‌کنند، و می‌گویند علاقه‌مند باشد. ولی وقتی نوبت به خودشان می‌رسد، و مرد بخت برگشته از کار و حرفه‌اش می‌گوید، آنها خواب‌شان می‌گیرد. خارج از رابطه‌ی زناشویی همیشه سعی کنید بهترین دوست و تنها سنگ صبور هم باشید.

۴. تلافی و جابه‌جاسازی. در این مورد حق با فروید است. اگر به این دلیل از همسرتان عصبانی هستید که باقی‌مانده‌ی غذای خوشمزه‌ی رستوران‌تان را که در یخچال گذاشته بودید خورده است، به وی بگویید به این دلیل از وی عصبانی هستید که باقی‌مانده‌ی غذای خوشمزه‌ی رستوران‌تان را که در یخچال گذاشته بودید خورده است. هیچ وقت موضوعات مختلف را با هم جابه‌جا نکنید.

۵. آن‌قدر به داستان‌های عاشقانه و شاهزاده‌ی اسب‌سوار فکر می‌کنند و انرژی می‌گذارند که رسیدن به هر چیزی کم‌تر از انتظارشان، آنها را ناامید می‌کند.

۶. به جای آن‌که به دنیای خارج پا بگذارند و به دنبال مرد محبوب‌شان بگردند، منتظر هستند کسی بیاید و آنها را پیدا کند.

۷. فکر می‌کنند یک رابطه‌ی کامل را باید راحت و آسوده به‌دست آورد. ایجاد رابطه‌ نیازمند تلاش و توافق است؛ رابطه‌ی کامل یعنی انجام این دو کار به نحو احسن.

۸. وقتی عاشق می‌شوند، همه‌ی دوستان‌شان را فراموش می‌کنند. دوستان به ما کمک می‌کنند جایگاه‌مان را بیابیم، و در لحظات دشوار به وجودشان نیاز داریم.

۹. فکر می‌کنند با پیدا کردن شوهر یا شریک عاطفی تمام مشکلات‌شان حل می‌شود. هیچ‌کس جز خودمان نمی‌تواند زندگی‌مان را برای‌مان درست کند.

۱۰. از روش سکوت استفاده می‌کنند. همسرتان نمی‌تواند ذهن‌تان را بخواند؛ تا وقتی زبان باز نکنیم و از مشکلات‌مان نگوییم کسی هرگز نمی‌تواند به ناراحتی‌های‌مان پی ببرد.

۱۱. به همسرشان نمی‌گویند از چه کارهایی در رابطه‌ی جنسی لذت می‌برند. معمولا وقتی مردان به کارهای مورد علاقه‌ی زنان در یک رابطه‌ی جنسی پی می‌برند که مدت زیادی از آن رابطه گذشته باشد و از روی تجربه و نحوه‌ی بازخورد آنها از تمایلات‌شان آگاه شوند. بار دیگر باید خاطرنشان کنیم، مردان نمی‌توانند ذهن‌تان را بخوانند؛ اجازه دهید با تبادل اطلاعات در مورد تمایلات جنسی، رابطه‌ای شیرین و دلپذیر با یکدیگر داشته باشید.

۱۲. وجود هرگونه مشکل را در ازدواج یا دوستی انکار می‌کنند، ولی در واقع باید با آن مشکلات روبه‌رو شوند و به‌دست خودشان آنها را حل کنند. معمولا مشکلات با پای خودشان از زندگی‌مان خارج نمی‌شوند. اگر آنها را دست نخورده باقی بگذاریم، فاسدتر و وخیم‌تر می‌شوند.

۱۳. فکر می‌کنند وابستگی به شخصی دیگر یعنی ضعف و ناتوانی. گاهی اوقات تکیه کردن به دیگری نشانه‌ای از سلامت یک رابطه‌ است.

۱۴. تحلیل بیش از حد. تحلیل کردن کار خوبی است، ولی افراط کردن در آن، خیر. آیا دائما فکر می‌کنید چرا نامزدتان در طول سفر مجردی‌اش به شمال، یک بار هم به شما زنگ نزد؟ خب، این موضوع کمی جای تحلیل دارد. ولی آیا مدام به این قضیه فکر می‌کنید چرا وقتی دیشب با دوستان‌اش بیرون رفته بود، فقط دو بار به شما زنگ زد؛ چرا سه بار زنگ نزد؟ این دیگر زیاده‌وری است.

۱۵. سعی می‌کنند برای هر مسئله‌ای، راه‌حل عجیب‌وغریب کشف کنند. اگر بعضی از موضوعات این فهرست کلیشه‌ای و قدیمی به نظر می‌رسند، به خاطر این است که این موضوع واقعا کلیشه‌ای و قدیمی است! اگر توصیه‌های مفید و مناسب را در مورد عشق و رابطه از این‌ور و آن‌ور آویزه‌ی گوش‌مان کنیم، دیگر قلب‌درد نمی‌گیریم.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *