افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

زنان به این محبت ها از سوی شوهر خود نیاز دارند

  • چیزی که از بیشتر زندگی‌ها رخت بربسته، عشق و هیجان است با چیزهای کوچک مانند کمک به زن در انجام کارهای خانه، شرکت در شادی و خنده او، می‌توان الماس‌هایی را که زن روی آن حساب می‌کند، وارد زندگی کرد.

 

ابراز محبت واقعی
زنان به ابراز محبت واقعی نیازمندند. با خرید هدیه محبت خود را نشان بدهید. هدایایی که به زن شادی واقعی می‌بخشد، هدیه‌ای است که بر احساس شخصی او اثر بگذارد. به‌‌عنوان مثال یک لباس اگر به‌درستی انتخاب شود، نشان‌دهنده علاقه و بهترین شکل ابراز محبت است و این را می‌رساند که مرد به سلیقه کسی که دوستش دارد، پی برده و به آن اهمیت می‌دهد.

اظهارنظرهای مثبت
چیزی که از بیشتر زندگی‌ها رخت بربسته، عشق و هیجان است با چیزهای کوچک مانند کمک به زن در انجام کارهای خانه، شرکت در شادی و خنده او، می‌توان الماس‌هایی را که زن روی آن حساب می‌کند، وارد زندگی کرد. یک مرد مشکل می‌تواند درک کند چرا زن دلسرد شده و خود را زیبا نمی‌داند، در حالی‌که در نظر او هنوز زیباست، این‌جاست که این اظهارنظر مبهم درباره زیبایی وی، کمکی نمی‌کند. او به تعریف مشخص‌تری نیازمند است. مثل «آرایش مویت را این‌طور دوست دارم» یا «لباس قرمز چقدر به تو می‌آید».

با تمرکز بر روی جزییات، یک مرد نشان می‌دهد به همسر خود توجه دارد و با علاقه به او نگاه می‌کند و این اظهار نظری است که در زن، احساس احترام به خود ایجاد می‌کند. وقتی زن می‌گوید. «چاق شده‌ام» یا «پیر به نظر می‌رسم» تایید صادقانه لزومی ندارد، علاقه شوهر به او انگیزه مثبتی می‌دهد تا لباس مناسب بپوشد و با رسیدن به خودش حالت رمانتیک خود را حفظ کند. اظهار نظرهای مثبت از سوء تفاهم‌ها جلوگیری می‌کند و شادی می‌آفریند.

توجه به شریک زندگی
این که کسی برای شما اهمیت قائل شود به این معنا است که شما در زندگی تنها نیستید. اغلب افراد مجبورند خودشان به خودشان توجه کنند و حقیقت این است که این اصلا کار ساده‌ای نیست. ما همیشه توانایی و آمادگی ذهنی لازم برای توجه به خودمان را چه از لحاظ فیزیکی و چه از لحاظ روانی نداریم و این دقیقا همان زمانی است که بیشتر از همیشه به توجه نزدیکان نیاز داریم.
او انتظار دارد زمانی که به شما نیاز دارد کنارش باشید و در به دوش کشیدن بار مشکلات با او شریک شوید. شاید به نظر شما خودخواهانه بیاید، ولی او می خواهد شما زندگی اش را کمی آسان‌تر کنید. ولی خوب این را هم در نظر داشته باشید که او نیز در مقابل، زمانی که هیچ کس دیگری کنارتان نخواهد بود شما را تنها نخواهد گذاشت و در کنارتان باقی خواهد ماند. این معامله عادلانه نیست؟

مردانگی با مهربانی
یک زن نمی‌خواهد که مرد زندگی‌اش تنها او را دوست داشته باشد و فقط به او محبت کند. او مردی مهربان می‌خواهد، مردی که دیگران به او اطمینان دارند و مورد تعریف و تمجید قرار می‌دهند. او مهربانی و ترحم را نشانه ضعف شما نمی‌داند و واقعیت نیز همین است. مردان زیادی هستند که مردانگی را با سنگدلی و خشم و بدخلقی هم‌معنا می‌دانند. این خیلی غم‌انگیز است و قلب مهربان او را به درد می آورد. شما برای اثبات قدرت و مردانگی خود نیازی به سنگدلی و بداخلاقی ندارید، گاهی فقط با کمک کردن به یک نفر می‌توانید مردانگی خود را به او ثابت کنید.

راه‌حل‌های متفاوت
زن و مرد مشکلات را از راه‌های متفاوتی حل می‌کنند و زنان راحت‌تر قادر به حل مشکلات هستند.وقتی مردی برای حل مشکلات تلاش می‌کند، راه‌حل خودش را تنها راه‌حل می‌داند و اغلب در صورت عدم موفقیت عصبانی می‌شود، در حالی‌که زنان با صبر و حوصله منتظر می‌مانند تا مسایل خودبه‌خود حل شود. به‌طور مثال به بچه فرصت بیشتری می‌دهند تا بتواند خود را با معلم جدید وفق دهد، به جای این که فوری کلاس او را عوض کنند.

نیاز به استقلال
گاهی یک زن باید تنها باشد. مردان بیش از زنان از تنهایی ناراحت می‌شوند و حوصله‌شان سر می‌رود. بعضی مردها علاقه‌مندند همسرشان را کنترل کنند و وقتی همسرشان از خانه بیرون می‌رود و به او دسترسی ندارند، نگران می‌شوند. زنان به وقت اختصاصی برای خرید و مطالعه احتیاج دارند و مردان نباید از این‌که همسرشان نمی‌خواهد تمام وقت آزاد خود را با آن‌ها بگذراند، آزرده شوند. وقتی زن می‌خواهد تنها باشد، محبتش کم نشده، بلکه احتیاج خود را به استقلال ابراز می‌کند و می‌خواهد از خودش همراه بهتری برای زندگی مشترک بسازد.

 

 

منبع : بهداشت نیوز

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *