افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

رژیم غذایی ویژه تنظیم قند و فشار خون

download (2)

تغذیه صحیح و اصولی خیلی به سلامت بدن کمک می کند و اگر شما جز افرادی باشید که دارای فشار خون و قند هستید باید دو برابر یک فرد معمولی به تغذیه خود توجه کنید در این جا رژیم غذایی ویژه تنظیم قند و فشار خون را بیان می کنیم .

مطالعه جدید دانشمندان نشان می‌دهد که خوراکی‌هایی همچون وانیل پودینگ شیرین، شکرش در عرض سه ماه کم می‌شود و سطح شیرینی آن در طول زمان تغییر نمی‌کند و این یافته‌ها ممکن است که تلنگری بر بهداشت عمومی بزند تا تلاش در جهت کاهش مقدار قند مورد استفاده انجام شود.
در این طرح بعد از سه ماه ۳۲.۴ افرادی که با کاهش مصرف قند و ۳۱.۲ درصد افرادی که با رژیم طبیعی لاغر شدند به ترتیب با قطع کردن آزمایش به ترتیب ۱۳.۹ و ۱۳.۵ قند شان افزایش یافته بود.
دکتر گری بوشان دکترای زیست‌شناسی رفتاری می‌گوید: مصرف نمک برای کاهش قند افراد مؤثر است و من توصیه می‌کنم در رستوران‌های بزرگ برای کاهش مصرف قند، غذاهای رژیمی که حاوی کالری است پخت کنند تا نمک موجود در غذا سبب سوخت شدن قند بشود، البته باید گفت که این تاکتیک در همه جا صدق نمی‌کند.
در مرکز مونل، افراد باید هر سه ماه یکبار قند خون را آزمایش می‌کنند و اگر تغییراتی در فشارخون‌شان ایجاد شده سریعاً این تغییرات و همچنین نوسانات قند‌شان را به پزشک این مرکز اطلاع می‌دهند.
محققان این سؤال برایشان ناتمام مانده است که آیا رژیم غذایی طولانی مدت می‌توانند عاملی مناسب برای تغییر میزان مصرف قند افراد باشد.
پزشکین : رژیم غذایی ویژه تنظیم قند و فشار خون

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *