افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

رژیم غذایی با توجه به گروه خونی

رژیم غذایی با توجه به گروه خونی

download (1)

 

دانستنی های علم تغذیه درباره گروه های خونی و این که چه مواد غذایی برای این افراد مهم هست در این جا به رژیم غذایی با توجه به گروه خونی بیان می کنیم همراه ما باشید .

گاهی اوقات جواب بسیاری از سوال‌های شما از اینکه چرا با وجود تلاش زیاد نمی‌توانید وزن کم کنید یا چرا سیستم دفاعی بدنتان آنقدر ضعیف است که به‌ راحتی مریض می‌شوید در نوع گروه خونی شما خلاصه می‌شود.
A، B، AB و O  چهار نوع گروه خونی هستند که از طریق ژنتیک مشخص می‌شوند. از طرف دیگر،‌ آنتی ژن‌ها، پروتئین‌ها، کربوهیدرات‌ها و گلی‌پروتئین‌هایی هستند که هنگام ورود به بدن، سیستم ایمنی بدن با تولید موادی با آن‌ها مقابله می‌کند.
گروه خونی و رژیم غذایی
غذاهای خاص مانند برخی حبوبات حاوی لکتین، ترکیبی از کربوهیدرات و پروتئین هستند که گروهی از ترکیبات غیر مغذی پروتئینی محسوب می‌شوند. این ماده باعث التهاب در بدن می‌شود اما در برخی از گروه‌های خونی واکنش‌های شدیدتری را به همراه خواهد داشت. بنابراین مصرف این ماده ممکن است شما را در خطر ابتلا به بیماری‌ها و اختلالات خاصی همچون خستگی، گوارش ضعیف و اضافه وزن قرار دهد.
بدن ما به مواد غذایی خاص در طول روز واکنش خاصی نشان می‌دهد و گوارش یکی از این واکنش‌ها است و گروه خونی می‌تواند در گوارش غذا تاثیر بگذارد و در افزایش یا کاهش ورن نیز موثر باشد.
برای گروه خونی O می‌توانید ماهی و گوشت که سرشار از مقادیر زیادی پروتئین است استفاده کنید. مصرف کربوهیدرات‌ها را کاهش دهید و از مصرف فراورده‌های لبنی تا آنجا که می‌توانید دوری کنید. از این طریق می‌توانید امکان ابتلا به بیماری‌ها و افزایش وزن خود را کنترل کنید.
برای گروه خونی A سعی کنید بیشتر از سبزیجات و غلات و حبوبات به‌ خصوص لوبیا استفاده کنید.
پزشکین : رژیم غذایی با توجه به گروه خونی

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *