افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

روغن چریش راهی برای درمان این مشکلات پوستی سر

hee668-1

  • شوره سر در افرادی که پوست سرشان چرب و یا خشک است، دیده می شود که در بسیاری از موارد، روغن چریش آن را درمان می کند. برگ های چریش را در روغن نارگیل  بجوشانید و با آن پوست سر  را  ماساژ دهید.

 

عفونت پوست ممکن است درهمه گروه های سنی اتفاق بیفتد و هیچ ارتباطی به بهداشت ندارد. در این مطلب به نقل از هلث نیوز به چند خاصیت چریش اشاره شده است.
شوره سر:
شوره سر در افرادی که پوست سرشان چرب و یا خشک است، دیده می شود که در بسیاری از موارد، روغن چریش آن را درمان می کند. برگ های چریش را در روغن نارگیل  بجوشانید و با آن پوست سر  را  ماساژ دهید.
خارش پوست سر:
چریش باکتری های خارش زا را از بین  می برد و استفاده از آن یکی از بهترین راه های مقابله با خارش پوست است.
ریزش مو:
ماساژ پوست سر با  روغن چریش به بهبود گردش خون و رشد مو کمک می کند وبا  تقویت  کردن فولیکول های مو از ریزش مو جلوگیری می کند.
پوست سر بد بو:
گاهی اوقات وجود باکتری بیش از حد روی پوست سر، باعث بد بو شدن پوست  و موی سر می شود . شما می توانید با استفاده از روغن چریش  یا  ماسک موی  تهیه شده از مخلوط برگ های چریش و آب  این مشکل را برطرف کنید.
شکنندگی پوست:
مشکلی که بسیاری از زنان با آن مواجه می شوند، شکستگی مو است. برای رهایی از این مشکل، باید رشته های مو را مرطوب نگه داشت. بنابراین هفته ای یکبار پوست سر را با این روغن چرب کنید.
آکنه پوست سر:
بسیاری از مردم از آکنه پوست سر رنج می برند که می تواند بدتر از آکنه روی صورت باشد زیرا به  تاول های  قرمز و بزرگ تبدیل می شود. روغن چریش با کاهش التهاب، جوش ها و آکنه پوست سر را درمان می کند.
پوست سر چرب:
روغن چریش را مستقیم روی پوست سر بمالید تا با ایجاد تعادل چربی  در پوست سر این مشکل رفع شود

 

منبع : الو دکتر

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *