جدیدترین مطالب پزشکی و سلامت در سایت پزشکین



روش کنترل اعصاب و مسلط شدن به اعصاب کمتر از دو دقیقه

download (3)

جز افرادی هستید که زود عصبی می شوید و نمی توانید اعصاب خود را کنترل کنید در این پست روش کنترل اعصاب و مسلط شدن به اعصاب کمتر از دو دقیقه را به شما بیان می کنیم .

چگونه می توانیم به سرعت و در زمانی کمتر از دو دقیقه به اعصابمان مسلط شویم و از چه روش هایی در این زمینه باید استفاده کنیم با استفاده از  دم و بازدم و بکاربردن روش های موثر به این وسیله می توانید خودتان را جمع و جور کنید

 احتمالاً هنگام استرس شدید به این جمله برخورده‌اید که باید یک نفس عمیق بکشید. البته علم نشان داده است که این ترفند واقعاً می‌تواند منجر به آرامش شود.

برای رفع استرس باید با اصول اولیه تنفس صحیح آشنا بود. در هنگام دم، سیستم عصبی سمپاتیک منجر به افزایش ضربان قلب و فشار خون می‌شود. با بازدم، سیستم عصبی پاراسمپاتیک کاهش ضربان قلب و فشار خون را به همراه دارد.

کم کردن سرعت تنفس و تمرکز بر بازدم منجر به آرامش و استراحت می‌شود. تنفس عمیق از طریق بینی و دفع دی اکسید کربن از طریق بازدم، منجر به شل شدن عروق خونی و کاهش فشار خون می‌شود. انجام این نوع تنفس به مدت دو دقیقه اثرات آرامبخشی دارد.

تنفس عمیق همچنین مانند یک قرص سرماخوردگی طبیعی عمل می‌کند.

 

پزشکین : روش کنترل اعصاب و مسلط شدن به اعصاب کمتر از دو دقیقه

 

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید



امتیاز گوگل یادتون نره :)