افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

روش های درمانی رگ های واریسی

روش های درمانی رگ های واریسی

sclerotherapy-patient-3

دانستنی هایی درباره واریس که یک مشکلی هست برای رگ ها که باعث تورم آن های می شود در این جا شما را آشنا می کنیم با روش های درمانی رگ های واریسی .

رگ‌های واریسی اغلب متورم و بزرگ شده، ناصاف، به رنگ آبی یا ارغوانی تیره هستند.

بروز درد,سنگینی و احساس ناراحتی در پاها, تورم پا و مچ پا, گرفتگی عضلانی در پاها, و تغییر در رنگ پوست در ناحیه ساق پا از نشانه‌های ابتلا به واریس است.

برخی روش‌های کاهش علائم واریس پیشنهاد شده‌اند از قبیل:

اجتناب از ایستادن و یا نشستن برای طولانی مدت و تلاش برای حرکت هر ۳۰ دقیقه یک بار.

استراحت منظم در طول روز، و بالا قرار دادن پاها برای گردش خون بهتر.

ورزش منظم برای بهبود گردش خون و حفظ وزن سالم.

اگر واریس پای شما روز به روز بدتر می‌شود، از جوراب‌های مخصوص واریس استفاده کنید. این جوراب‌ها را می‌توانید از داروخانه و یا مراکز فروش لوازم پزشکی تهیه کنید. ساده‌ترین درمان برای عروق عنکبوتی و وریدهای واریسی استفاده از یک جفت جوراب ساق بلند است که گاهی اوقات به جوراب فشاری هم معروف است. آن‌ها گردش خون را بهبود داده و باعث تسکین درد و ناراحتی پا می‌شوند.

قبل از خرید جوراب مخصوص واریس، درباره اندازه و میزان فشردگی جوراب که مناسب شرایط شما باشد، با پزشک خود یا دکتر داروخانه مشورت کنید.

کشیدن سیگار خطرات زیادی برای سلامتی بدن دارد، ولی به یاد داشته باشید که بالا رفتن فشار خون در اثر مصرف سیگار، در ایجاد سیاهرگ‌های واریسی مؤثر است.

لیزر درمانی و تاباندن نور شدید با ایجاد گرما، عروق عنکبوتی و رگ‌های واریسی کوچک را از بین می‌برد. گرما باعث می‌شود بافت زخم بهبود یافته و در نهایت اشکال رگ برطرف شود.

پزشکین : روش های درمانی رگ های واریسی

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *