افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

روش درست کردن چای دو رنگ

fo257

روش درست کردن چاي دو رنگ ساده ست ولي کمي نياز به صبر و حوصله و دقت دارد.اگر قصد دارید این چای شیک و خوش رنگ را یاد بگیرید و مهمانان خود را شگفت زده کنید ادامه مطلب را مطالعه کنید

طرزتهیه:

 

استکان هاي کمر باريکتون رو در بيارن و يک چاي خوش رنگ دم کنيد و آماده بشين براي درست کردن چاي دو رنگ . اول نصف استکان رو آب جوش بريزين و چند حبه قند توي استکان بندازين و با قاشق چاي خوري هم بزنين تا قند حل بشه . غلظت قند بايد زياد باشه و به حد اشباع برسه . يعني وقتي که قند ميندازين ديگه حل نشه و شيره ماننده بشه . براي اين منظور تعداد ۴ تا ۶ حبه قند کافيه . حالا توي يک کاسه چاي خالص بريزين و با استفاده از يک قاشق يا ملاقه کوچک به آرومي و کم کم روي اين شيره چاي بريزين . ميبينين که آب در پايين و چاي در بالا قرار ميگيره . به همين سادگي .

 

اگه در مقياس زياد ميخواهين درست کنين , توي يک قابلمه آب و شيره بايد درست کنيد . يعني به تعداد و متناسب با استکان ها آب داخل قابلمه بريزين و قند يا شکر رو اونجا بهش اضافه کنين و بعد توي تمام استکان ها رو تا نيمه با اين شيره پر کنين و به آهستگي چاي رو به استکان ها اضافه کنيد . براي سادگي و سرعت کار هم ميتونين از يک يا دو نفر آدم خونسرد استفاده کنيد.

 

اين روش بيشتر مجلسي و تفنني و رسمي هست و مزه و طعم چاي در اون چندان مطرح نيست مخصوصن هم که چايي شيرينه نه تلخ . به همين دليل از آوردن اين چاي براي کسانيکه عادت به نوشيدن داغ داغ چاي دارن و تصور ميکنن اگه چاي بيشتر از دو دقيقه در استکان باقي بمونه از دهن مي افته , خودداري کنيد .


امتیاز شما به این دستور پخت

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *