افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

روش تهیه ماسک توت فرنگی

ماسک توت فرنگی یکی از ماسک هایی می باشد که بسیار پرخاصیت و عالی می باشد پس با ما همراه باشید تا روش تهیه ماسک توت فرنگی را به شما بگوییم.صورت را تمیز کنید.تا حدامکان از آب مقطر استفاده کنید ماسک را از قسمت چانه با حرکت به سمت بالا به گونه و پیشانی بمالید .

سپس از روی بینی حرکت‌هایی به طرف بیرون به سمت گونه‌ها انجام دهید. سعی کنید قسمت‌های دهان، چشم و ابرو را خالی بگذارید . در نهایت ماسک را به گردن از قسمت پایین به بالا بمالید.پس از درست کردن ماسک، بلافاصله از آن استفاده کنید زیرا که خالی بودن آن از مواد نگه دارنده باعث می‌شود مواد فاسد شود.

مواد لازم برای تهیه ماسک توت فرنگی

۴ تا ۵ عدد توت فرنگی متوسط و خیلی رسیده، ۲ قاشق غذاخوری خامه و یک قاشق چای خوری عسل تهیه کنید پس از شستن توت فرنگی و خشک کردن، در یک کاسه آن‌ها را له کنید و خامه و عسل به آن بیفزایید بلافاصله ماسک را روی صورت قراردهید و پس از ۲۰دقیقه با استفاده از آب ولرم فراوان صورت خود را شست و شو دهید.

ماسک توت فرنگی با آرد ذرت یا آرد برنج

یک دوم پیمانه توت فرنگی تازه، یک قاشق غذاخوری شیر تازه و یک قاشق آرد برنج یا ذرت را با هم مخلوط کنید و روی صورت و گردن به مدت ۲۰دقیقه قرار دهید و سپس با آب ولرم شست و شو دهید. اسید موجود در این میوه نیز در سفیدی دندان بسیار موثر است، بنابراین کمی‌توت فرنگی به دندان خود بمالید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *