افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

در روزهای سرد عطر گرم استفاده کنید

1

 

  • اگر در انتخاب رایحه مورد نظرتان در بین این همه عطری که در بازار موجود است سرگردان می شوید نیم نگاهی به محصولات عطر آرمانی بیندازید

 

هر روز صبح قبل از رفتن به سمت محل کار، دانشگاه و … به فکر این هستیم که امروز چه لباسی بپوشیم آراسته پوش بودن و خوش پوش بودن یک قاعده مهم در زندگی اجتماعی است و دقت در آن بسیار مهم است. انتخاب عطر و ادکلن هم از این قاعده مستثنا نیست، قطعا شما برای شرکت در یک مراسم رسمی همان طور که تلاش می کنید تا پوششی رسمی تر داشته باشید باید از رایحه ای استفاده کنید تا با سن و نوع پوشش و مناسبتی که به آن می روید متناسب و همخوان باشد تا به نظر خود و اطرافیان تان شکیل تر به نظر برسید.

● برای بالای سی ساله ها

Ted Lapidus white soul

تدلاپیدوس، نامی آشنا برای عطر بازها! نخستین تولید عطر این برند به سال ۱۹۸۴ بر می گردد؛ وایت سول محصول جدید این برند با بویی ملایم و ملیح از خانواده گل هاست که در اواخر سال ۲۰۱۰ روانه بازار شد. گل آفتابگردان، زردآلو، بهارنارنج و مندرین که میوه ای شیرین از خانواده مرکبات در چین است در ترکیبات اصلی اش استفاده شده است؛ رایحه ای شکیل که برای خانم های بالای ۳۰ سال پیشنهاد می شود.

● برای هر سلیقه ای

AQUA di GIOA by Armani

اگر در انتخاب رایحه مورد نظرتان در بین این همه عطری که در بازار موجود است سرگردان می شوید نیم نگاهی به محصولات عطر آرمانی بیندازید. معمولا برای هر سلیقه ای رونمایی چشم گیری دارد و بدون شک از رایحه هایش احساس رضایت خواهید داشت. رایحه ای قوی و نافذ که در ترکیباتش از میوه های کم شیرین و آبدار استفاده شده و در یک شیشه زیبا در سال ۲۰۱۰ روانه بازار شده است.

● یک شوک واقعی

One shock by Calvin klein

Ck با شوک وارد می شود! رایحه ای گرم، شیرین و خوشمزه که سرشار از بوی گل های خوشبوست؛ ردپای گل یاسمن، رز، گل صدتومنی، شکوفه گل خشخاش، گل ارکیده، وانیل و نعنای هندی که برای استفاده در طول روز پیشنهاد می شود. با گذر زمان رایحه اش ملایم تر می شود اما ماندگاری خود را حفظ می کند، اگر به رایحه های شیرین و ملایم علاقه مند هستید امتحانش کنید.

عطر باید به نقاطی از پوست بدن که نبض دارد زده شود؛ فشار جریان خون و ضربه های متناوب باعث ماندگار تر بودن عطر در این نقاط می شود.

تا به حال برای مان پیش آمده بوی عطری که قبلا از آن استفاده می کردیم و از رایحه اش لذت می بردیم مثل قبل برای مان دیگر مطلوب نیست، خب باید بدانید؛ معمولا گذر زمان روحیات و علائق فردی را تحت تاثیر خود قرار می دهد، شاید با گذر زمان روحیه تان به مانند گذشته نیست و سلیقه تان تغییر کرده است.

● برای مناسبت های رسمی

Cartier De Lune

رایحه ای دلنشین با شیشه کریستالی که سرشار از عطر شکوفه گل هاست که در سال ۲۰۱۱ تولید شده است؛ رایحه ای با نشاط و انرژی برای خانم هایی که علاقه مند به رایحه های گلی هستند. زمانی که در عطر را باز می کنید بی درنگ احساس می کنید در باغی پر از گل قدم گذاشته اید. شکوفه گل های مریم، ارکیده،آفتابگردان و مگنولیا را در این معجون خوشبو می توان دید؛ معمولا رایحه های گلی با ماندگاری بالایی که دارند برای مناسبت های رسمی انتخاب درست تری هستند.

● بوی گل ارکیده

CK in ۲u by Calvin klein

زمانی که در عطر را باز می کنید بدون شک بوی گل ارکیده را احساس خواهید کرد ؛ بویی دلنشین که از درون آرام تان می کند و سختگیر ترین سلیقه ها را نرم!

رایحه ای دلنشین و ماندگار که گرمایش از اسانس وانیل، کهربا، چوب سرو و کاکتوس است.

● پر انرژی شوید

Light Blue by dolce&Gabana

این برند در دنیای لباس و طراحی نیازی به معرفی ندارد و این طور به نظر می رسد که در دنیای عطر هم موفق بوده و حرفی برای گفتن دارد. رایحه ای نرم و ملایم که با استشمام و استفاده انرژی روزانه تان بالا می رود و اگر به دنبال رایحه ای چوبی و ملایم با ماندگاری بالایی هستید بدون شک خودش است! رایحه ای از تلفیق سیب، چوب سرو، چوب صندل و …

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *