افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

رنگ ادرار نشانه چه اتفاقاتی در بدن است

رنگ ادرار نشانه چه اتفاقاتی در بدن است

download (1)

 

محققان پس از بررسی روی آزمایشات ادراری و تغییرات رنگ ادرار در هر آزمایش پی به بروز مشکلاتی در بدن برده اند که در این مطلب بیان می کنیم رنگ ادرار نشانه چه اتفاقاتی در بدن است .

رنگ ادرار نشان دهنده فعل و انفعالاتی است که درون بدنتان اتفاق می‌افتد که غیر طبیعی بودن آن می تواند زنگ خطری برای هر فرد باشد.

ویرلن ؛ با کاهش مصرف آب و به دنبال آن کاهش حجم ادرار رنگ ادرار پررنگ تر شده و رنگ تیره تری پیدا می کند. رنگ تیره نشان دهنده کمبود مایعات بدن است که فرد با افزایش مصرف آب و مایعات می تواند رنگ ادرار طبیعی داشته باشد.

مشاهده ادرار قرمز رنگ و یا زرد مایل به قرمز، ممکن است ناشی از وجود بسیاری از گلبول های قرمز در ادرار باشد که در صورت مواجه با چنین موردی فرد باید با انجام آزمایش ادرار به جزئیات پی ببرد. ادرار خاکستری ممکن است ناشی از له شدگی عضلات باشد به عنوان مثال فردی در زیر آوار مانده و دچار له شدگی عضلات شده، در این حالت میوگلوبین موجود در عضلات آزاد شده و موجب خاکستری رنگ شدن ادرار می شود.

بیلی روبین ماده ای است که باید توسط کبد دفع شود، اگر فرد به دلیل بیماریهای کبدی نتواند آن را دفع کند، بیلی روبین خون زیاد شده و در ادرار مشاهده می‌شود. در این موارد چهره فرد نیز زرد رنگ می‌شود، که با مراجعه به پزشک معالج می تواند به درمان بیماری بپردازد.

 

پزشکین : رنگ ادرار نشانه چه اتفاقاتی در بدن است

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *