افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

رعایت ۶ نکته هنگام استفاده از ماسک طبیعی

 

  • اگر بعد از استفاده از ماسک مرطوب کننده خانگی، علایم آلرژی و حساسیت پوستی در شما بروز کرد، حتما به پزشک مراجعه کنید و برای مصرف مجدد آن، با پزشک مشورت کنید.

۱- زمان  استفاده از انواع ماسک، از مالیدن آنها به اطراف چشم  واقعا بپرهیزید، چون باعث بوجود آمدن مشکلات چشم می شود.

۲ – همیشه ماسک ها را به مقداری تهیه کنید که بعد از مصرف یک تا دو روز تمام شود. به عبارت دیگر ارزش و اهمیت استفاده از ماسک ها در این است که تازه مصرف شوند. اگر ماسک به مقدار زیادی تهیه شود و برای مدت چند روز مصرف شود، احتمال فساد مواد به دلیل عدم استفاده از مواد نگهدارنده وجود دارد و ممکن است نه تنها پوست شما را مرطوب نکند، بلکه اثرات مخرب بر روی پوست شما داشته باشد.

۳ – هنگامی که ماسک ها را بر روی پوست صورت خود قرار دادید، دو حلقه برش خیار را بر روی چشم های خود بگذارید. با این کار، علاوه بر داشتن پوستی سالم و شاداب و مرطوب، آرامش بی نظیری نصیبتان می شود .

۴ – طی دو روز مصرف ماسک، باید تمام نکات مربوط به نگهداری آن را رعایت کنید و آن را دور از نور خورشید و در داخل یخچال قرار دهید و هنگام قرارگیری در یخچال باید داخل ظرف دربسته ای قرار دهید تا میکروب های یخچال وارد آن نشود.

۵ – بهترین زمان مصرف ماسک های مرطوب کننده بلافاصله بعد از حمام است. مصرف مرطوب کننده بلافاصله بعد از حمام سبب می شود تا رطوبت بیشتر داخل پوست بماند.

۶ – اگر بعد از استفاده از ماسک مرطوب کننده خانگی، علایم آلرژی و حساسیت پوستی در شما بروز کرد، حتما به پزشک مراجعه کنید و برای مصرف مجدد آن، با پزشک مشورت کنید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *