افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

رعایت این نکات قبل رابطه جنسی الزامی است

Q1380601818

رعایت این نکات قبل رابطه جنسی الزامی است

زوج ها توجه کنید می خواهید رابطه زناشویی تان لذت ببرید و این لذت دو طرفه باشد در این مطلب به شما بیان می کنیم با رعایت این نکات قبل رابطه جنسی الزامی است تا به اوج لذت جنسی برسید .

مقدمات شروع رابطه جنسی بسیار اهمیت دارد و شاید بتوان گفت لذت ربطه جنسی به شروعش بستگی دارد.پس با دقت این مقاله را بخوانید و از آن استفاده کنید.

قبل از شروع حتما حسابی به خودتان برسید و بهداشت فردی را رعایت کنید.
از دو جهت ما توصیه به بهداشت فردی قبل از شروع رابطه زناشویی داریم.اول اینکه هر دو طرف راحت تر همدیگر را برای شروع رابطه پذیرش میکنند و نکته دوم اینکه از انتقال انواع بیماری های عفونی به یکدیگر جلوگیری میکنید.
به صورت مداوم موهای زیر بغل و ناحیه تناسلی خود را بزنید و قبل از شروع رابطه به حمام بروید.نه بعد از آن!

داشتن آرامش و اعصاب ارام.
نداشتن آرامش فکری در رابطه زناشویی لذت رابطه را کاهش میدهد و حتی میتواند باعث سرد مزاجی در زوجین نیز بشود.این نداشتن آرامش بیشتر در آقایان دیده شده است.دلیل آن هم کاملا واضح است.آقایان استرس ها و نگرانی های محیط کارشان را با خود به خانه می آورند که منجر به مشکلاتی در رابطه جنسی همچون زودانزالی و یا حتی نرسیدن به ارگاسم شود.پس برای حل این مشکل رابطه تان را وقتی شروع کنید که از نظر روانی کاملا آمادگی آن را دارید.

همسرتان را از نظر ذهنی تحریک کنید.
یادآوری خاطرات خوش گذشته و رابطه هایی که از آنها لذت زیادی بردید میتواند زوجین را کاملا از نظر ذهنی تحریک کند و آماده شروع رابطه ای پر هیجان کند.

محل رابطه تان را از قبل آماده کنید.
آماده کردن محل مناسب برای آرامش داشتن در حین رابطه زناشویی بسیار مهم است.انتخاب محل مناسب هم میتواند از آسیب دیدن شما جلوگیری کند و هم میتواند به رابطه تان آرامش دهد.این کار بخصوص در زوجینی که دارای فرزند میباشند بسیار توصیه میشود.
محل رابطه تان را طبق عاداتتان و شناختی که از همسرتان دارید انتخاب کنید.اما توصیه ما این است که محیطی ساکت با نور خیلی کم انتخاب شود.

تکلیف خود را قبل از رابطه در مورد بچه دار شدن یا نشدن مشخص کنید.
اجازه ندهید در حین رابطه زناشویی یکی از افکارتان این باشد که هنگام ارضا شدن باید چه واکنشی نشان دهید.اگر قصدتان بچه دار شدن نیست حتما از قبل به فکر روش های پیشگیری باشید.

زمان مناسب برای رابطه تان انتخاب کنید.
توصیه ما این است برای رابطه زناشویی ساعت خاصی تعیین نکنید.این کار لذت و هیجان رابطه را تا حد زیادی از بین میبرد.هر زمان احساس کردید که به هر دلیلی خودتان و همسرتان تحریک شده اید و نیاز به رابطه دارید آن موقع بهترین زمان برای شروع رابطه تان است.
اما باید این نکته را در نظر گرفت که هر زمانی که همچین احساسی داشتید حتما به شکلی از همسرتان بپرسد و بدانید که او نیز آماده شروع رابطه است یا نه.توجه نکردن به این نکته باعث میشود که همسرتان با وجود اینکه تحریک نشده است اما به رابطه با شما رضایت میدهد که فقط شما را راضی کند.این کار در دراز مدت باعث سرد مزاجی میشود.

 

پزشکین : رعایت این نکات قبل رابطه جنسی الزامی است

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *