افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

راه های کوچک کردن شکم

هر چقدر هم که لاغر باشید، یا بازوهای بزرگ داشته باشید یا عضلات تان برجسته باشد داشتن یک شکم شل و آویزان تمام تلاش شما را برای داشتن اندام متناسب ناکام می گذارد.

در این مطلب شما را با ۴ روش که به شما کمک می کند شکمی صاف و خوش فرم داشته باشید آشنا می کنیم.

یک حرکت مناسب برای کوچک کردن شکم در نظر بگیرید و آن را برای مدت معینی دنبال کنید. حرکات مناسب شکم تنها زمانی اثربخش هستند که در انجام آنها مداومت داشته باشید. حرکتی مثل درازنشست، دوچرخه یا شنای سوئدی برای کوچک کردن شکم مناسب هستند. بخاطر داشته باشید زمانی که شما در حال انجام حرکات هستید اتفاقی نمی افتد تنها زمانی عضلات شکم شما شروع به منقبض شدن می کنند که استراحت را آغاز می کنید. پس اگر مصر هستید با حرکات ورزشی شکم تان را کوچک کنید هر روز یا یک روز در میان تمرینات تان را انجام دهید.

w

دراز نشست را یک حرکت سرعتی ببینید نه استقامتی. الیته چنین چیزی در آغاز کار شما بسیار سخت خواهد بود اما باید عمده تلاش تان بر این باشد که سرعت تان را هنگام دراز نشست بالا ببرید.کندی درازنشست نه تنها به محکم شدن عضلات شکم شما کمکی نمی کند بلکه به کمرتان آسیب می رساند.

اگر تمرینات شما شامل یک بسته کامل برای تمام بدن تان است سعی کنید حرکات مربوط به شکم را برای آخر کار بگذارید. شکم شما زمانی بیشتر لاغر می شود و تمرینات شما زمانی اثربخشی دارد که بدن تان کاملا گرم و آماده باشد. پس بهترین زمان آخر تمرین است.

کم اهمیت ترین فاکتور برای حرکات شکم زمان است. اگر شما حرکات تان را صحیح انجام دهید نهایتا باید ۵ دقیقه طول بکشد. اگر بیش از ۵ دقیقه حرکت انجام دادید و احساس خستگی نکردید و فشاری بر روی شکم تان بوجود نیامد بدانید دارید حرکت تان را اشتباه انجام می دهید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *