افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

راه تسکین درد دندان در آوردن کودکان

ba1911

کودکانی که تازه می خواهند دندا در بیاورند خیلی درد زیادی را تحمل می کنند والدین گرامی در این پست راه تسکین درد دندان در آوردن کودکان را بیان می کنیم با ما باشید .

دندان در آوردن یكی از مراحل  سختی است كه كودكان دیر یا زود با آن مواجه هستند و اغلب دچار افت وزنی می شوند و گریه های طولانی آنها والدین را كلافه می كند و همه ما از این كه كودكمان  درد بكشد، ناراحت می شویم. شاید راه حل های ساده ای كه ذكر شده تحمل این درد را برای كودكان و والدین آسانتر كند.

۱) یك كودك ۶ ماهه اشتیاق زیادی دارد كه خودش غذا بخورد. پس با یك بستنی یخی كوچك این اجازه را به او بدهید. دریك قالب یخ آب میوه دلخواه كودك را بریزید و چوب تمیزی در آن قرار دهید و بگذارید كه كاملاً یخ بزند. با خوردن این  بستنی، برای مدتی لثه های كودك سِر شده و احساس خارش نمی كند.

۲) بعد از اینكه نوك دو دندان پایین پیدا شد، كودك می تواند یك هویج یا یك تكه سیب خنك را گاز بزند. این كار درد او را كاهش می دهد و در عین حال كمی هم میوه یا سبزیجات خورده است. ولی كاملاً مراقب باشید چیزی بدست كودك ندهید كه به گلویش بپرد.

۳) می توانید با مشورت پزشك ژل هایی را تهیه كنید كه برای مدتی درد لثه كودك را كاهش می دهد.

۴) دندانی های ( لیسك های ) مناسبی را تهیه كنید ودر اختیارش بگذارید كه كودك با گاز زدن آنها احساس درد كمتری بكند. نوعی از آنها كه محتوی آب است را در فریزر قرار دهید و پس از انجماد آب درون آن، به كودك بدهید.

بهترین چیزی كه به كودك خود اهدا می كنید تا این دوره را راحت طی كند، عشق و علاقه و تحمل شماست.

امیدوارم با این راهکارها کودک با درد کمتر دندان در آورد .

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *