افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

راه اندازی نخستین مرکز توسعه فناوری محصولات پیشرفته سلولی رویان

افتتاح نخستین مرکز توسعه فناوری محصولات پیشرفته سلولی رویان

به گزارش پزشکین به نقل از ایرنا؛ مرکز توسعه فناوری محصولات پیشرفته سلولی رویان بر طراحی و انجام مراحل تحقیق و توسعه محصولات مبتنی بر پزشکی بازساختی پیش از ورود محصول مورد نظر به بازار دارویی تمرکز کرده است.
این مرکز یک پل مطمئن میان مراحل آزمایشگاهی و پیش بالینی محصولات مبتنی بر پزشکی بازساختی تا رسیدن به مرحله درمانی و تولید صنعتی است.
در این مرکز ۲۵۰ متر مربع فضای تمیز کلاس B ( مطابق ISO 7) برای تولید محصولات سلولی وجود دارد که به تجهیزات تخصصی تولید و کشت انبوه سلول مجهز شده است.
از دیگر مجموعه های این مرکز، وجود آزمایشگاه جامع کنترل کیفیت محصولات سلولی است که با هدف ارزیابی صحیح و دقیق محصولات بر پایه سلول در این مرکز یا سایر مراکز تولید می شوند، مطابق با استانداردهای بین المللی احداث شده است.
این آزمایشگاه جامع شامل آزمایشگاه تصویربرداری پیشرفته، آزمایشگاه مولکولی، آزمایشگاه فلوسایتومترب و آزمایشگاه میکروبی است.
همچنین این مرکز در راستای ارتقا سطح پژوهش ها برپایه سلول بانک سلولی بنیاد رویان انواع رده های سلولی از منابع گوناگون انسانی و حیوانی را به سایر مراکز تحقیقاتی کشور ارایه می دهد.
در واحد کنترل کیفی نیز با رعایت استانداردهای بین المللی تلاش برای انجام آزمایش هایی برای نظارت بر تولید محصولات ایمن و کاراست.
همچنین در واحد تضمین کیفیت این مرکز نظارت دقیق بر مستندسازی تمام مراحل تولید از ابتدا تا انتها براساس پروتکل های تعریف شده با رعایت استانداردهای بین المللی انجام می گیرد.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *