افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

راهی جدید برای درمان سرطان مغز

download (5)

 

  • در واقع دانشمندان انگلیسی بر این باور هستند که با کشف این دستاورد پزشکی می توان در بررسی رفتار تومورهای مغزی و درمان آن اقدامات قابل توجهی را بر داشت.

 

سرطان مغز که به یکی از درمان ناپذیرترین بیماری ها مشهور است مدت ۶۰ سال است که محققین و پزشکان زیادی را به خود درگیر کرده است. چندی پیش محققین انگلیسی در نشریه ی Neuro-oncology مقاله ای با عنوان کلید درمان سرطان مغز منتشر کردند که در این مقاله علل اصلی بروز سرطان های بدخیم در سر مورد بررسی قرار گرفته است.

محققین انگلیسی بعد از ۶۰ سال موفق به کشف علت اصلی بدخیم شدن سرطان مغز شدند.

محققین دانشگاه «نیوکاسل» انگلیس با انجام آزمایشات متعدد بر روی افراد مبتلا به سرطان مغز متوجه شدند که عامل اصلی رشد تومور مغزی، چربی ها هستند این در حالی است که محققین به مدت ۶۰ سال بر این باور بودند که سلول های تومور مغزی برای رشد خود عمدتا نیاز به قند دارند.

گلیوما یکی از شایع ترین تومورهای بدخیم مغزی در بزرگسالان است و درمان آن نیز یکی از چالش بر انگیزترین فرآیندهای درمانی محسوب می شود.

در واقع دانشمندان انگلیسی بر این باور هستند که با کشف این دستاورد پزشکی می توان در بررسی رفتار تومورهای مغزی و درمان آن اقدامات قابل توجهی را بر داشت.

سرپرست این تیم تحقیقاتی با به دست آوردن این یافته پزشکی در مورد بیوشیمی سلول های تومور مغزی، درمان سرطان مغز و نیز طولانی تر شدن عمر بیماران مبتلا به این نوع سرطان بیش از گذشته امیدوار کننده خواهد بود و می توان دارویی را تولید کرد که با تومورهای مغز مقابله کند.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *