افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

راهکار لاغر شدن افراد دیابتی به شیوه جدید

K1421222121

قابل توجه افراد دیابتی که می خواهند به تناسب اندام برسند بخوانید در این جا راهکار لاغر شدن افراد دیابتی به شیوه جدید با جزئیات کامل در ادامه مطلب .

برای آنكه وزن‌تان را كاهش دهید، به طور حتم باید كالری كمتری مصرف كنید و فعالیت بدنی‌تان را افزایش دهید. جالب است بدانید در این میان یك كلید جادویی هم وجود دارد. طبق تحقیقی كه در مجله Diabetic Care به چاپ رسید، مشخص شد، زنان دیابتی كه می ‌خواهند وزن كم كنند، وقتی فرصت صحبت‌ كردن با شخص دومی را پیدا می ‌كنند، راحت ‌‌تر لاغر می ‌شوند. متخصصان به این ترتیب روش جدیدی ابداع كرده و نام آن را مكالمات انگیزشی گذاشته‌اند. در واقع طی یک گفتگو، مشاور سؤالاتی كاملاًً روشن درباره موانع و مسائل فرد چاق از او می ‌پرسد و هیجان و تمایل كم‌ كردن وزن را در او افزایش می‌ دهد.

محققان آركانزاس دانشگاه علوم پزشكی در آمریكا برای ۲۱۷ زن مبتلا به دیابت نوع ۲ كه از اضافه وزن رنج می ‌بردند، این موضوع را آزمایش كردند. تمامی این افراد، میزان كالری مصرفی خود را پایین آورده و به ‌طور مرتب ورزش كردند. نیمی از این زنان نیز هر دو یا سه ماه یك بار تمایل داشتند با یك مشاور صحبت كنند.

 

پزشکین : راهکار لاغر شدن افراد دیابتی به شیوه جدید

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *