افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

راهکاری برای کنترل کودکان در سفر هوایی

راهکاری برای کنترل کودکان در سفر هوایی

  • متخصصان معتقدند که کودکان از احساسات والدین تعذیه می‌کنند. پس اگر والدین دچار استرس شوند، کودک نیز همین حالت را به خودش می‌گیرد. اگر والدین عصبی شوند، او هم عصبی می‌شود. بنابراین نفس عمیق بکشید، خودتان را آرام کنید و سعی کنید که از سفر لذت ببرید.

 

برای بسیاری از والدین، تصور این‌که برای اولین بار کودک‌شان را همراه با خود به هواپیما ببرند واقعا دلهره‌آور است. اما هنوز هم راه‌هایی وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند تا سفر شاد و راحتی را با فرزند خُردسال‌تان بگذرانید.

اولین نکته این است که آرامش خودتان را حفظ کنید. گفتن این حرف از عمل کردن به آن واقعا راحت‌تر است، اما هنوز هم نمی‌توان اهمیت آن را نادیده گرفت. فقط چند میلی‌ثانیه طول می‌کشد تا کودکان بتوانند فضای عاطفی والدین خودشان را از طریق حالات صورت یا حالت صدا تشخیص دهند. بنابراین اگر بیش از حد عصبانی شوید، فقط وضعیت را بدتر می‌کنید.

متخصصان معتقدند که کودکان از احساسات والدین تعذیه می‌کنند. پس اگر والدین دچار استرس شوند، کودک نیز همین حالت را به خودش می‌گیرد. اگر والدین عصبی شوند، او هم عصبی می‌شود. بنابراین نفس عمیق بکشید، خودتان را آرام کنید و سعی کنید که از سفر لذت ببرید. در برخی مواقع بهتر است که به توالت هواپیما بروید و کمی آب به صورت خودتان بزنید و سعی کنید که کنترل احساسات خودتان را به دست بگیرید. حتما شگفت‌زده خواهید شد وقتی ببینید که چطور همه چیز می‌تواند در عرض چند دقیقه تغییر کند.

شکی نیست که شلوغ کردن کودک در ارتفاع ۳۰ هزار پایی واقعا می‌تواند باعث آزار دیگران شود، اما عصبانی شدن هیچ کمکی به دیگران نمی‌کند. گاهی اوقات می‌توانید از خدمه پرواز درخواست کنید تا به شما کمک کنند. آنان هر روز با کودکان مختلف در هواپیما سروکار دارند و می‌توانند نقش موثری داشته باشند.

 

 

منبع : سلامتیسم

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *